Sevgilimle ygs yüzünden ayrıldık sizce beni özler mi?

Sevgilim ygs yüzünden benden ayrıldı. Sizce beni hala seviyor mu? Ve geri döner mi?
Screenshotlari okuyarak yorum yapın arkadaşlar

https://i.hizliresim.com/5R3Em5.png

https://i.hizliresim.com/8E3WMA.png
https://i.hizliresim.com/VyGRqr.png

Bu konuşmalar 1 hafta oncesinde bana soguk davrandığında
https://i.hizliresim.com/voDmBm.png
https://i.hizliresim.com/rdDjbV.png
https://i.hizliresim.com/PEVpb6.png

Sizce beni seviyor mu? Ve geri döner mi?
Su an iyi arkadaşız okulda hep iletisim halindeyiz bana sıcak davranıyor tabi arkadasca. Sizce beni ozleyip geri doner mi? Çünkü beni çok güzel buluyor ve beni öpmek kokum falan çok hoşuna gidiyordu
Sevgilimle ygs yüzünden ayrıldık sizce beni özler mi?
Cevapla