Eşimle ailevi sebepler yüzünden ayrılıyoruz, sizce eşim ne düşünüyordur?

Eşimle ailevi sebepler yüzünden ayrılıyoruz daha evleneli 1 yıl olmadı, ilk başta bitiren bendim o bırakmıyordu daha sonra da düşününce bitirmemenin daha iyi olduğuna karar verdim fakat bu sefer de o bitti dedi ben çabalayınca da engelledi. Aynı evde değiliz bir süredir. Ve 2 gün engelli bırakıp 2. günün sabahında kaldırmıştı sizce ne düşünüyor?

Eşimle ailevi sebepler yüzünden ayrılıyoruz, sizce eşim ne düşünüyordur?
Cevapla