Beni tanıyan tüm kızlar çok sevdiğini söylüyor, hep bir dost arkadaş kardeş olarak yaklaşıyorlar. Yürüyen yazan kızlar ise tanımadan öyle bir girişimde bulunuyor 😄
Neden tanıyan her kız bir dost olarak görüyor? Tipten diye düşünsem yazan yürüyen de olmaz. Öyle yaklaşmamı istemez falan diye mi düşünüyorlar acaba?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bence şanslısın kızlar kolay kolay dost olmaz
Yürüyenler zaten y*vşama sanatı kurulu başkanlarıdır bırak seni kızlar banada yazıyor
Doğru kişi er ya da geç ortaya çıkar (yani inşallah)
Kızlar dost olmak gibi bir isteğim yok, o yüzden kendimi şanslı hissetmiyorum : ( Aynen o yürüyenleri zaten takmıyorum da. Tanıdıktan sonra karakterime bakıp aşık olacak bir doğru insan çıksa karşıma inşallah teşekkürler : )
Ya şimdi şöyle
Sen ne kadar iyi olursan ol yazdığın kız seni yanlış anlayabilir
Mesela düşünsene çok iyi bir kız sana yazıyor, demez misin yazan kızdan olmaz diye
Valla şu saçma ikilem yüzünden çoğu kişi beklemede 😂
Rabbim bizleri hayırlı kullarına nasip eylesin
Haklısın da :D yazmaktan kasıt direk yürüyen kız dediğin gibi olmaz derim. Ama düzgün bir kız düzgün bir şekilde yaklaşırsa neden olmasın? Ama düzgün kızda hiç bir şekilde yaklaşmaz dimi?
Yaklaşmaz çünkü ne düzgün kızın ne de düzgün adamın bu şeylerle ilgi alakası yoktur
Yani istek vardır muhakkak ama yazmazlar yani öyle diyeyim
Anladım yaklaşım güzel, düzgünden kastın Evliya herhalde :D Tamam gerçekten dini hassasiyeti çok yüksek dindarlar, dediğin gibi bu tür şeylerden uzak dururlar. Ama bu hassasiyete yüksek dindar insan da medreselerde falan anca bulunuyor. O açıdan baktığımız da buraya giren de düzgün insan değildir bence
Ne münasebet buraya zaten bu niyetle gelen düzgün değildir
Şahsen bazı sorular sorup yeri gelince düzgün bulduklarıma cevap vermek için girdim bu siteye
Ve buraya da bağlamayalım konu karakter meselesi
Bu niyetle geleni kastetmiyorum, genel olarak site sıkıntılı kitlesi de sıkıntılı. Böyle bir siteye iyi niyetle gelince bile, sitenin bizim üzerimizden para kazanmasını sağlıyoruz bu bile vebal
Maalesef öyle
Site para kazansın ona bir şey demiyorum da keşke o pis kişilerin hesapları silinse
sitenin de yönetenlerinde masum olmadığı belli, yöneticilerin yaptıkları paylaşımlardan vs
Takip etmiyorum bilmiyorum
Bu konuda bir şey diyemem
Bilmemek gerçeği değiştirmiyor
Aynen öyle
Genelde benim de öyle.. belki çok yardımcı oluyorsundur vb. Faktörler ama bende merak ediyorum açıkçası... Kurtulalım seninle bu işlerden ahahaha
Aynen bro :D meslektaşız birde
Evet benimde kız arkadaşım var ama bu ara soğuk bana profilden baksana belki bir fikrin olur
Neye bakayım bro, senin resmine mi?
Soruma kanka sorulardan
profilin kapalı knk, takip attım
okudum soruları knk özelden konuşalım
Yaz kanka