Beni tanıyan kızlar hep dost arkadaş olarak çok seviyor, sizce Neden?

Beni tanıyan tüm kızlar çok sevdiğini söylüyor, hep bir dost arkadaş kardeş olarak yaklaşıyorlar. Yürüyen yazan kızlar ise tanımadan öyle bir girişimde bulunuyor 😄

Neden tanıyan her kız bir dost olarak görüyor? Tipten diye düşünsem yazan yürüyen de olmaz. Öyle yaklaşmamı istemez falan diye mi düşünüyorlar acaba?

Beni tanıyan kızlar hep dost arkadaş olarak çok seviyor, sizce Neden?
Cevapla