Ama bu adam benimle hiç ilgilenmiyor Bile kızları takip ediyor 🥺
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar Dogumgununu kutladım Doğumunun kutlu olsun aşkım yazdım o ise bana my best man diye yaz öyle paylaş dedi hadi onu yaptım o ise ne cevap versin teşekkür ederim gülücük 😒😒😒
Sevgilim doğum günümü kutla storyden diyor, yapayım mı sizce?
Kutla ama canım sevgilim falan yaz ve mutlaka onda paylaşsın
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Yaptım dogumgunun kutlu olsun aşkım yazdım beni aradı böyle yazma my best man diye yaz dedi tamam dedim yazdım ve sadece teşekkür ederim gülücük yazmış
Bak hikayem de dogumgunun kutlu olsun aşkım yazdım o ise bana happy birthday man yaz dedi bende öyle yaptım o ise sadece teşekkür ederim gülücük diye bahsetmiş Bende sevgili oldugumuz belli bile değil
Noldu 😄 paylaştım hikayemde onu dogumgunun kutlu olsun aşkım diye o ise bu sözü sil happy birthday best man yaz dedi yazdım o ise hikayesinde benden "teşekkür ederim 😊" diye cevap vermiş
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Bunu senin düşünmen lazım olur sana söylemesi değil yapma boş ver unuttum dersin.
Bence umursama
Diğer kızlara hava atmak için basit hesaplar, hareketler.. tabiki oradan kutlama hatta bana göre hiç kutlama..
Kendi sosyal medyasında varsan olur yoksan hayır kutlama
Maksadı şu reklamını yap ki arkadaşların ona istek atsın ilgilensin sevgilin ilgi kaşaŕı
Storyden doğum günü kutlamak kadar gereksiz bir şey yok ya yaz özelden bitsin gereksiz gereksiz paylaşımlar
Kutla ama canım sevgilim falan yaz ve mutlaka onda paylaşsın
Yaptım dogumgunun kutlu olsun aşkım yazdım beni aradı böyle yazma my best man diye yaz dedi tamam dedim yazdım ve sadece teşekkür ederim gülücük yazmış
Yap mutlu olsun garibim ama sende iste yapmazsa engelle
Benim 3 haziranda ta
Oha oha doğum günlerimiz yakın sende çatlak bı ikizlersin
Senin ne zaman
8 inde
Kac yaşındasın ki
22 23 olacam
Bende 24 olucam
Ablağğğğ
Bak hikayem de dogumgunun kutlu olsun aşkım yazdım o ise bana happy birthday man yaz dedi bende öyle yaptım o ise sadece teşekkür ederim gülücük diye bahsetmiş Bende sevgili oldugumuz belli bile değil
Malmis teşekkürler aşkım canım benim yazardım ben onun Instagram profile ekleyip mesela nicki güzelgunler ya @güzelgunler 💜💜 yapmıştım
neden bir odunla sevgilisin?
Noldu 😄 paylaştım hikayemde onu dogumgunun kutlu olsun aşkım diye o ise bu sözü sil happy birthday best man yaz dedi yazdım o ise hikayesinde benden "teşekkür ederim 😊" diye cevap vermiş
odun işte, nasıl katlanıyorsun?
ben tahammül edemem böyle birine.
İçinden geliyorsa yap.
Yaptım ve dogumgunun kutlunolsun Aşkım diye paylaştım ama o Happy birthday best man diye paylaş dedi Ve hikasindede teşekkür ederim yazmış sadece 🤔
Çok hoş değil sanki... Bence sevgili olduğunuzun bilinmesi ile ilgili problemi var
Kesinlikle
Öyle biri de çok güven vermiyor insana
Yapmak istiyorsan yap , kukla mısın sen?
Hayır yapma çok yapmacık
Sen bu adama birde sevgilim mi diyorsuj
Basit bir şey yap gitsin
ayril o zaman neyi bekliyorsun
Takip eti kızlar kutlasın
Sevgilim diyor hayla ya ne komiksiniz
Kardesim sen en iyi engel tusu var bas ona
Kut la ma….
Kutlama
kutlama
Kalbini dinle asko
Umursama