Sevgilim mesaj attığında ayrılacak diye korkuyorum neden oluyor böyle?

Bazen sevgilimle muhabbet ediyoruz, o sesli mesaj atıyor ve ben açmadan önce bazen acaba ayrılmak istediğini söyleyen bir sesli mesaj mi diye korkuyorum. Yani öyle ilişkimizde sorun da yok, benim onu sevdiğimi çok iyi biliyor. Ben de ona guveniyorum ama ne bileyim bazen böyle durduk yere bana bu düşünce geliyor. Önceden genelde durduk yere ayrılık ya da benimle konuşmak istememe mesajı alıyordum sevgilim ya da arkadaslarimdan. Acaba bu durum yüzünden mi korkuyorum artık, yani travma olduğu için mi yoksa farklı bir durum mu var sizce?
Sevgilim mesaj attığında ayrılacak diye korkuyorum neden oluyor böyle?
Cevapla