#selamgençlik 🍀🍀
Var mı kırıp kâlpler durağında inecek, yaklaşıyoruz 😄
#tubasueda 🍀🍀
music.youtube.com/watch
Var mı kırıp kâlpler durağında inecek, yaklaşıyoruz 😄
#tubasueda 🍀🍀
music.youtube.com/watch
Aslında bakılırsa kalbimi kıran beni yaralayan çok şey oldu fakat bunları düşünerek kendimi üzüp umutsuzluğa kapılmayı kendime yakıştıramıyorum Herkes yaptığının karşılığını bir gün alır buna da İlahi Adalet denir O yüzden bu konuda kalbim oldukça rahat
Ah ah kırık kalpler durağında çok indim..
Patentini alacağım yakında o derece artık..
Sevgiiiii kuşuuuummmm teşekkür ederim..🩷🩷
Cevap
3Cevap
Müsait bi yerde durur musunuz lütfen 😂
Buyrun 😎
Yok ben inmem :D
Ben inmek istemiyorum o durakta 😃
Tamam olur 😃
Mümkünse iniyorm ya
Mümkün 😎
İnecek var 😅
Buyursunlar 😎
Aşka kapalıyız
Merhaba vardır illaki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar