Günümü *
Hiçbir zaman sevgilisi doğum gününü kutlamayan kaç kişiyiz?
Günümü *
Sahilden sevgili olduğum kimse kutlamayı bırakın doğum günümün günübü bile hatırlamadı. Benim gibi kimler var?

Sevgiliyi bırak, hayatımda doğum günümü kutlayan olmadı, ilk defa 3 gün önce kutlandı. Zaten bu yaştan sonrada doğum günümün kutlanmasını istemem. Sıkıcı boş geliyor. Ama kutlamayı seven birininkini kutlarım unutmadığım sürece
Doğum günün kutlu olsun geç de olsa bile
Teşekkür ederim
Cevap
7Cevap
Bence hiç bir zaman sevgilim olmadı
Umarım olunca kutlar.
Sevgilim 1 kere oldu onunkini kutladım ama yüz yüze değil hiç bir zamanda yüz yüze görüştüğüm sevgilim olmadı.
Benim doğum günümü her zaman özel bir kişi var Ccannem
Aile zaten hatırlıyor. İyi ki varlar.
🥰
böyle bir zorunlulukm u var
az ye de kendine kadrolu doğumgünü sevgilsi itut
Ne alakası var? Zorunluluk mu bu? Doğum günü özel bir gündür ve yılda bir kez kutlanır. Bir gün bile bana özel bir şeyi hatırlamayan sevgili niye var? Bostan korkuluğu mu bu sevgili kişisi?
sevgili dedğil senin aradığın
İşte insan o özel günde de o varlığı hissetmek istiyor. Senin dediğin durum yokluk.
Bırak sevgiliyi eski kocam bile evliyken kutlamamisti 😂
Doğum günümü kutlamıştı da benim için bir şey ifade etmiyor özel günler
Ben de varım
Yalnız olmadığımı bilmek güzel 😊
ben hep kutlamaya calisirim
Biz kızlar zaten hep hatırlıyoruz
ama bana deger verenlere tabi
Peki sevgilin hatırlar mı
manita yok beni hak edecek biri yoo
Bende hiç sevgilimle doğum günü kutlamadım…
Benide yazın listeye 😊
Yazdım bile 🙂
Aile dışında kimse doğum günümü kutlamaz
Çok şükür ki bende üniversite zamanı arkadaşlarım kutlamışlardı farklılık olarak.
Ayrılma sebebidir:)
Görüyorum ki ayrılmıyorlar. Ben de ayrılmadım hiç bu sebepten. Yani farklı güzel anıları da oluyor insanın. Onların hatrı oluyor.
Şöyle bir bakıyorum da bende hiçbir sevgilim hatırlamadı. Ben hatırladım sizin gibi.
Bence b12 bahanesi. Kutlamak isteyen telefonuna not eder.
Teşekkür ederim. 😊
Buna kesinlikle katılıyorum. Kimse dengini bulmuyor.
Burdayım
1 🙋♂️
Bir sen bir ben bir de bebek
Çoktur
Sende de durum aynı yani
Benim yok
Hiç mi olmadı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?