4 gündür konuştuğum kişi bana aşık olduğunu söylüyor, bu olabilir mi?

Daha bir kere görüntülü konustuk sana ölüyorum bitiyorum diyor. Bütünnaşk sözcüklerini kullanıyor her an aramak istiyor hâl böyle oluncada uzaklasmak istiyorum soğuyorum acaba o doğru söylüyor olabilir mi? Yoksa böyle erkek vardıda ben mi yanlıs bir kızım? Sevgiyi bu kadar çokta Sevmiyorum ama

Güncellemeler
+1 yıl
Ayrıldım.. Yapamadım eğer gerçekten sevmiş olsa bile bu ilişkiyi kaldıramazdım bana ağır geldi
4 gündür konuştuğum kişi bana aşık olduğunu söylüyor, bu olabilir mi?
Cevapla