Güncellemeler
+1 yıl
Senin için instagramı silerim diyor ama silmesini de istemiyorum o kızlar sevgilini elinden almayız korkma falan filan dedikleri için silmiyorum sinirleniyorum göğüslerinin fotosunu atan bile var ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
oha be ciddimisin sen 😂 şaşırdım aw benim bildiğim buradaki kadınlar francisco lacowskiyi koy gene yazmaz 😂 durumun zor cidden kıskanmakta haklısın
bu işte bir gariplik var kanka kızlar kolay kolay böyle yazmaz
Ya fake hesap açıp sapık supuk konuşan kahp. ler var şu an yazmıyorlar hepsini engelledim
kanka şöyle bi durum var ne kadar yakışıklı zengin olunsada kızlar durup dururken öyle fotolar atmaz , bir kız bu şekilde birine yürümez, ne gördüm ne duydum bence birileri size şaka yapmış olabilir
boşuna moralini bozma belkide onlar kız bile değildir , ayrılınca gel vs cümlelerini erkekler kullanıyor zaten ki fake hesap demişsin
Olabilir bide bu benim sevgilim olacak şahıs eskiden o insanlarla nelerr nelerr konuşmuş ondan dolayı olabilir
aa o ihtimali düşünmek istemem hiç tabide kötü sitelerden vs biriyle konuştuğun zaman bot şeklinde böyle yazanlarda olabilir. kızlar böyle yazmaz o kesin , neyse en iyisi sevgilinle konuş açık açık ve biraz daha tanımalısın bence.
Evet şu an konuşuyorum slfmspmf
ben sadece fikir sundum belkide böyle değildir bilemem virüs bulaşmıştır desem oda bi ihtimal
ah be kankam kdks
Virüs değil ya eminim wşdm2pöx
kızlar neden sevgiline öyle yazsın ki mantığınla düşünürsen anlarsın zaten o kadar erkek var neden o yani kdkssksk
Valla bende onu düşünüyorum
e işte ki kızlar eğlenceli gezen tozan bad boy vs erkekleri severler ki onlara bile yazmazlar kolay kolay yaniii en azından kızlar değildir o kesin merak etme , bot olabilir
Ayn olsblr
ee ne dedi dkdksk
Peşimi bırakmıyorlar falan kızlara sövdü engelle aşkım uğraşma dedi ben de öyle yapcam dedm bıktım bunlardan dedi öyle
iyi mademm öyle yap bende çok yazdım ya kusura bakma
Sorun değil iyi akşamlar😊
O yazanlar sevgilin olmasın fake hesap gibiler demissin ya
Benim sevgilim Kürt ve öyle Instagram'dan anlayan birisi değil onun olması çokkk zor 2. Hesap girmeyi bile ben öğrettim bana çok zekisin diyor oysa hesap açmakta ne var eskiden mesajına cevap verdiği kişiler de musallat oluyorlar
kürt olduğu için mi anlamaz yani? bakış açısına bak ne kadar vasat birisin sen ya. yazık o çocuğa
Hayır anlamadın demek istediğimi Kürt olduğu için demedim Kürt dadaşlı kendisi öyle birisi değil anlamında dedim
e tamam kürt diye de yapmayacak diye bir kaide yok ama yine de :d ya hu ırka göre genel ayrım niye yapıyorsunuz kafanız mı iyi sizin?
Abi yanlış anlaşılıyorum şu an sevgilim Kürt diye söyleme sebebim bana öyle açıkladı kendisini ben kürdüm çobanlık yaptım internetten anlamam dedi o yüzden dedim yani kusura bakma yanlış anlaşıldıysam vallahi ırkçı değilim kürtleride çok severim sevmesem sevgilim Kürt olur muydu yanlış anlaşıldığım için çok kötü hissediyorum şu an
hayır mesele ırkçı olduğunu ima etmem değil, senin ırkçı olmadığını zaten en başından anladım. sadece söylem olarak insanlar hani genelleme yaparlar ya o böyle olduğu için yapmaz ya da şöyle olduğu için olmaz gibi vs demeni eleştirdim sadece. neyse boş ver önemi yok
Aman yanlış anlamayın beni ya valla sinirden ne dediğimi bilmiyorum özür dilerim
Midem bulandı ya öyle kızların ilgisini sevgilisi olan erkekler çok çekiyor nedense yani diyebilicek bişey yok ya kapattirican ya da böyle devam
Of valla bıktım ne pislik bu kadınlar ya nerelerini atmadıkları kaldı şok geçirdim sevgilimden soğumaya başladım ya
Ya bişey dicem sevgilin seni deniyo olmasın ya yazanlar oysa
Kendisi internetten anlayan birisi değil dedem gibi sorular soruyor şunu napcaz falan filan hiçbişey anlamıyor sosyal medyadan falan asla anlamıyor o olması çok zor
Nasıl ya öyle erkekmi var ahahaha yemiyo demi seni ayrıca sanalmi yoksa realmisiniz fake falan çıkmasın sanalsa
Yok istanbuldayız ikimizde görüntülü falan konuştuk numaralarımız var birbirimizde bende şok oldum böyle erkek mi var diye kendisi Erzurumlu dadaşlı ailesi çok dindar ondan olabilir
Çok garibime gitti kusura bakma 20 yaşında demişsin 20 yaşında olan bi erkek nasıl alt üst eder sosyal medyada heryerii biliyomusun şaşırdım
Ya kesin bu eskiden o tarz konuşmalara girdi ondan bırakmıyorlar yoksa nerden bulcaklar bunu benimde kafam gidiyor
Yani bencede bişeyler sakliyo olabilir silmiş olabilir bişeyleri temizleyip vermiştir instasini dikkat et
Baktım herşeyine eskiden mesaj atıyorlardı nefsime hakim olamıyordum dedi bende dürüst olduğu için bişe diyemiyorum ama o eskiden konuştuğu kızlar engelledi bunu şimdi başka kızlar çıktı ayrılmayı düşünüyorum moralim bozuluyor ben çirkin değilim aksine ben de çok güzelim bana da yazan oluyor ama cevap vermeyince erkekler yazmayı kesiyor kadınlar ne pislik çıktı ya
Yasak olan her zaman cazip gelir kadınlar için canım
Yani ne diyebilirim bence kapattir zaten kapatırım demiş
Öyle yapcaz büyük ihtimal.
kanka eski hesabı kapattır yeni bi hesap açın
Mantıklı
iyi ki sevgilim yok dhxhdbd
Valla böyle giderse yakında benimde olmayacak
Iyi bir seçim olur
Instagram ıgrenc biyer
Kadınlar ne pislikler ya yüzsüz gibi yazıyorlar çocuk defolun diyip küfür ediyor hatta ama yok anlamıyorlar ayrılınca yaz aşkım diyen var ya
Babalarını bul yolla ekran cek o kızların
İntikam al bak bakalm bıdaha cesaret edıyolarmı hesap bile acamazlar tellerini elinden alırlar
Fake hesap gibiler gizliye alıyorlar hesabı bacım bak sinirlendim sşfjwpdiad güldüğüme bakma çok kötüyüm
Haklısın cidden orspu cok tr de
Moralim bozuluyor sevgilimle tartışıyorum o anlayış gösteriyor ama işte. Biyografi de ki tarih ne falan yazıyorlar dedemin ölüm tarihi olmadığına göre diye sövüyorum
Bıtanem kızlar tarihe aldırmaz oyle orspular tarih mı dinler sence sen bunların hesabını bul cidden bak ailesini bul at ekranları
Valla öyle yapcam artık napim.
Kesinlikle yap bak bakim daha yapıyolarmı teli bile ellerine alamazlar babaları vermez
Yazanların çoğu 20 yaş üstü keşke çocuk olsalar
Buyuk de olsalar kim ister kızının cıplak veya gogus foto atmasını emın ol rezil olacaklar orspulukları meydana cıkacak
Sevgilim dedi sen nişanlı değil misin bana ne yazıyorsun diye nişanlını bulur atarım falan diye o zaman engelliyorlar ama bu kez başkası yine mesaj atıyor
Ne ıgrenc kızlar varyaaa
Neler neler ya valla atacam hesaplarını saldıralım hep birlikte jaşdmwpdms
At dndjd
Valla güncelleyip atacaktım soruya güncellemede foto koyulmuyormş
Özelden atablrsn
Yeni bir soru başlatim oradan bak gözükür herhalde
Link atsan keşke
Özelden atmaya çalışılsa bile hesabım yüksek değil mesaj atamam
tamam ozaman
Dur link atıyorum link atmayı unutmuşum
+https://www. hizliresim. com/kh7w9jt
Acılmıyor😢
Kopyala yapıştır googleye başında ki artıyı silip
+https://www. hizliresim. com/kh7w9jt
Bu da var
tamam yapıyorm
Daha neler neler
Olmuyor cıkmıyor
Yeni soru başlatıyorum o halde
Bunu ozelden atsan cıkar aslnda
Takip ettm
Baslattnmı
Mesaj attm