Eski sevgilime bana yaptığının aynısını yapmak doğru mu?

Arkadaşlar öncellikle merhaba. Benim eski sevgilim benim canımı çok yaktı defalarca aldattı ne biliyim 2 3 gün oynattı sonra da bıraktı. Bundan başka daha çok yaptığı şeyler var. Ben zamanında peşinden çok kostum beni affetsin diye ama kendimi kötü duruma düşürmüşüm oysa sonradan anladım. Neyse biz bununla1,5 yıl ayrı kaldık hiç görüşmedik yani. Aynı okulda olduğumuz için sürekli karşılaşıyorduk. Okul açıldıktan 5 ay sonra bana yazdı. Küs kalmayalım falan diye. Ben önce eski meseleleri açtım ama o eskiler eskide kaldı dedi ve aramızı düzeltmek istediğini belirtti. Neyse affetmiş gibi yaptım. Ama yaptığı şeylerin intikamını almak istiyordum. Yani ben bundan eminim o beni sevdiği için geri dönmedi sırf hala eski ben miyim diye geldi. Neyse ben bununla 5,6 gün çıkmış gibi yaptım. Yani aslında çıktık ama ben bunu sevmiyordum çünkü yaptıkları aklıma geliyordu. Tabii benim sevgilim vardı bide. Ama bu sevgilimin olduğunu bilmiyordu. Bir kaç gün sonra ben sevgilimi araya soktum ve sevgilimden uzak dur falan gibi şeyler yazdırdım oda biliyordu herseyin oyun olduğunu. Neyse ayrıldık. Bana dedi iste sevmiş gibi yapıyorsun sonra başkasıyla çıkıyorsun falan. Ben kendisine dedim sende bana aynısını yapmıştın ki o bunu defalarca yaptı. Benim yaptığım onun yaptıklarının yanında bir hiç. Yani bana yapılınca birsey olmuyor kendisine yapılınca zoruna gidiyor beyfendinin. Sadece şunu sormak istiyorum. Bu şekil birsey yaparak doğru yaptım mı? Aslında daha işim bitmedi bununla. Az yaptım çünkü. Bunun tekrar bana dönmesi için ne yapabilirim? Çünkü böyle olmadı.

Eski sevgilime bana yaptığının aynısını yapmak doğru mu?
Cevapla