+1 yılYani şöyle, eper bir kişinin, birlikte olmam söz konusu olacak olan bir kişinin hiçbir özelliğini sevmiyorsam dış görünüş ile alakalı olan. Onu sevmem elbette zorlaşabilir. En azından bir özelliği bile olsa kendimi onla avutabilirim belki. Çünkü aşk dediğin şey sadece iç güzellikten ibaret bir şey değil kimse bunu savunamaz. Bir kişinin karakterini sevdiğin gibi o kişinin dış görünüşünü de beğenmelisin. Bence en küçük şey bile bir kişinin ciddi anlamda aşık olmasında çok etkili bir faktör olabilir. Mükemmel aşk zaten mükemmel insanı gerektirir. En azından senin için. Yani kısaca şöyle toparlayayım en iyisi. Evet olurum ama çok uzun sürmeyeceğine eminim. Aşık olmam zaten ama eğer sevgili olmamamızı istiyorsa çok kısa bir süre deneyebilirim belki. Neden olmasın.
01 Yorumla- +1 yıl
Çok haklısınız
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılOkulda böyle bir kız vardı memeleri diz kapağına değiyor totosu 30 cm geriden geliyordu, iki adet çenesi vardı kızın oyun hamuru gibi göbeği vardı yürürken sağa sola sallanıyordu. 1.60 boyundaydı bildiğin oburiksin kız kardeşi gibiydi tipine bakmadan benden hoşlanıyor peşim sıra dolanıyordu karşılık vermedim ama arkadaşlık ettim sosyal olarak, dedim tamam ulan kaşına gözüne kalem kaşına ipek gibi saçlarına, lepiska saçlarına okka burunlarına hayran kaldıklarımızdan ne oldu sanki dedim hasretler içinde bıraktı gittim buna teklif ettim kabul etti çıkmaya başladık el ele geziyoruz falan öpüyorum falan ilk öptüğümde tir tir titredi heyecandan falan dedim saflık bu olsa gerek hediye falan aldım buna bileklik, kolye vs aradan bir hafta geçti bu yaptığımız yanlış aslında dedi neden dedim benden hoşlanıyordun aşıktın hani yanlış alarmmış meğer sen benim için kardeşten farksızmışsın dedi kardeş gibi seviyorum dedi. İyi tamam güzelde kim kardeşiyle dudak dudağa sarhoş olur ulan hass sektör dedim aldıklarımı ver o zaman dedim vermedi hayır vereceksin dedim aldım. Benden sonra bunun kıçı kalktı giyim şekli tavırlar vs değişti her gün makyaj yapar oldu jöle parfüm vs herhalde bundan daha iyisini bulurum diye düşündü fakat evdeki hesap çarşıya uymadı evdeki bulgurdan oldu yürürken kürkçü dükkanına uğramak istedi kapı kapalı olunca dimyata doğru yol aldı😄
118 Yorumla- +1 yıl
Gerçekten sevmeye değer biri olduğunu düşünüyorsam o güveni veriyor ise bunu sağlıyorsa olurum hatta evlenirim bile
- +1 yıl
Aşırı güldüm deli yaaaa
- +1 yıl
😅😁🤣
- +1 yıl
31-41 yaş aralığında evde pinekleyen, radyo tiyatrosu dinleyip hayallere dalıp gaza gelince kendini yemek masasının üstünde otururken bulan pencere önünde saksıda feslegen, ebe gümeci falan yetiştiren abugubucuk seven kaşlı kara gözlü bir kadın varsa ya da denk gelirse aklında bulunsun🫠
- +1 yıl
Radyo tiyatrosu dinliyorum ve fesleğenim var bu durum beni korkuttu 😅
- +1 yıl
@haacerdemir vay be ciddimisin😆
- +1 yıl
Dur daha fazla kötü hissettirme 😅
- +1 yıl
@haacerdemir tamam😆
- +1 yıl
Neden kötü hissediyorsun ama😆
- +1 yıl
Öyle bi acınası anlattın ki oysa ben bunlardan keyif alıyorum
- +1 yıl
@haacerdemir ben ciddiydim ama onu söylerken espriye vursamda hiç feslegenim olmadı kokusunu severim radyo tiyatrosunada bayılırım
- +1 yıl
İyi toparladın 😅 kızda hak etmiş bu arada
- +1 yıl
@haacerdemir en iyi yaptığım şeylerden birisi😎😆bencede fazlasıyla hemde
- +1 yıl
@haacerdemir keşke onaylasaydın tanımak isterdim🤗
- +1 yıl
istek kabul etmiyorum ya
- +1 yıl
@haacerdemir o zaman bir jest yap bari profilini görülebilir yap
- +1 yıl
@haacerdemir sorularını görebileyim
- +1 yıl
@haacerdemir teşekkür ederim
Fiziksel olarak dediğin sadece kilo olur. Kilo olarak ben sadece 45-65 kilo birini isterim sadece
Spor yapan veya zayıf birini ama eğer kilolu ise ona söylerim öneririm yapmak istemezse ben kendimi böyle seviyorum derse ne yazık ki kabul edemem
Kilo kötü bir şeydir kendini her halinle sev ona bir şey diyeceğim yok ama spor yapması bence onu iyi yönden etkileyebilir kilo insanı çok zorlar kendimde bunu tatmış biriyim şuanda fit bir bedenim olduğu için çok mutluyum04 Yorumla- +1 yıl
45 fazla değil mi ya verin abime su
Şurdan bi 20 kiloluk gacı - +1 yıl
Bilemedim hani 55 falan desen okey de 45 baya az geldi senin tercihin tabi
Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı. Karakteri güzel ise birde fiziği varsa konuşurum güzellik bakış açısı önemli mesela bana güzel gelen bir başkasına çirkin gelebilir güzellik güzel bakabilmekten gelir nasıl baktığına bağlı fizik aman aman önemli değil azcık olsun yeterli.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
94Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 37,4b cevap paylaştı.
+1 yılSevgilimin her şeyini beğeniyorum
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yılBen aşıksam sevgili olurum fiziği önemli değil benim için.
00 Yorumla
+1 yılBen hep seven taraf oldum bugüne kadar hep de boyum kısa diye (1.60) yakısıklı olmamam vasıtasıyla hiçkimsenin kıskanmadığı sormadığı biriydim oysa birini çok sevmiştim öyle ki ona öylesine aşıktım ki kız benden önce başkasıyla beraber olmasına rağmen bu benim için önemli değil demiştim sahip olmak istediğim şey bedenin değil kalbindi demiştim oysa o benleyken hep eski sevgilileriyle konuşmuş sohbet etmiş muhabbet etmişti ben de anladım ki insanların aşk diye nitelendirdikleri şey eğer fiziksel ölçülere sahip bir fizyolojik olaysa evet hiç aşık olunmayan bir adamım ki bu artık benim için de önem teşkil etmiyor kim aşkı nasıl nitelendiriyor ne yapıyor uğruna sevdiğim dediği insandan aşık olduğu insandan başka insanları hayatına alıp yalandan da olsa kurmuş oldukları ben şahsındaki aşka kirli düşüncelerini ve söze getirmiş oldukları o aşkı bu tür eylemlerle kirleteceklerse varsın herkes kirli aşklarının içinde olsun. Biz bize yeteriz ne doğarken briini sevmem aşık olmam için yaratıldım ne de onsuz yaratılma iç güdüsüyle büyütülmedim herkese kirli aşk duygularında başarılar.
30 Yorumla
+1 yıl18 yaşındayım 3 sevgilim oldu biri ile aynı boydaydık kilolu biriydi. Diğeri uzun boylu fazla zayıf ama çok da yakışıklı değildi. Sonuncusu ise yakışıklı değildi yine. Hiç kimseyle fiziği veya tipi için çıkmadım. Karakterleri düzgün iyi insanlar diye çıktım. İkisi hakkında yanılmışım karakterleri de düzgün değilmiş ama birisi en azından onlar kadar karaktersiz değildi.
229 Yorumla- +1 yıl
Sendede kısmet yokmus nerede yasıyosun
- +1 yıl
İstanbul
- +1 yıl
Abi yürüyecek başka sayfa bulamadın mı benim sayfamdan yürüyorsun 😅😅😅
- +1 yıl
Ne alakası var
- +1 yıl
Sen anladın onu😁
- +1 yıl
Yaşımın kaç olduğunu yazdığım şeyin başında söylemiştim :))
- +1 yıl
Siz kaç yaşındasınız
- +1 yıl
Senden 5 yıkarı
- +1 yıl
23 yani
- +1 yıl
Profilinde 25
- +1 yıl
Evet yanlıs oldu duzelmedi daha
- +1 yıl
Anladımm
- +1 yıl
Helal olsun dostum, bu yaşta Z kuşağı farklı düşünceler de olur lakin sen olgun, aklı başında ve iyi niyetlisin 👏 İnş Allah herzaman iyi insanlar ile karşılaştırır
- +1 yıl
Fatih ayıp karsındakiöbi bayan
- +1 yıl
Normal bence güzel değilim ama tabiki çirkin de değilim yani
- +1 yıl
Yuh ulan hic gecmisi temiz kiz bulamicaz herhalde :(
- +1 yıl
Geçmişi temiz? Yatmadım heralde Allah Allah
- +1 yıl
Olsun el ele tutustunuz
- +1 yıl
Kirlenmiş miyim Allah Allah
- +1 yıl
Yaptığım günahları bilerek yapıyorum bilginiz için teşekkür ederim ama elimden bu geliyor
- +1 yıl
Yagmur
- +1 yıl
Gunaydın
- +1 yıl
Takılma sen herkese herkes kendıngunahından sorumludur hata yapmak insana mahsus her hata bir derstır
- +1 yıl
Benimkisi hata değil yanlış ama ben dinimin yasaklarını çok iyi bilen biriyim yaptığım şeylerin günah olduğunu bilerek yapıyorum maalesef
- +1 yıl
Yagmur lutfen Dm den don bana
- +1 yıl
Yaz sen
- +1 yıl
Xperım yok once sen
+1 yılBaşımdan geçen bir olayı anlatabilirim. biriyle tanıştım. instagram üzerinden resim filan yoktu. konusmaya başladık sonrasında o kadar güzel muhabbet ediyoruz ki hiç birbirimizden sıkılmadik eğleniyorum. sonradan resim istediğimde açıkçası görünüş açısından hoşuma gitmedi ama o kadar değer veriyordu ki sevgili oldum çünkü bir insanın guzelligina bakarsın ama bir insanla zaman geçirirken mutlu değilsen guzellikte bı yere kadar 😊
19 Yorumla- +1 yıl
Sonu ne oldu
- +1 yıl
Belirli bi süreden sonra çok üstüme gelmeye başlamıştı. ama kötü ayrılmadık şu an dahi yardıma ihtiyacı olsa herzaman yardım ederim.
- +1 yıl
Sevgisiyle mı boğdu yoksa kıskançlıkla mı
- +1 yıl
Problem şuydu ki kimse aynı şekilde sevemez o daha fazla seviyordu ve sürekli zaman geçirmek istiyordu bende zaten zamanımı onunla geçiriyordum ama arkadaşlarım yanında olsun başka bı yerde olsun olmamı istemiyordu. bqzi şeylerde kisitliyordu ama asla yanlış yapmıyordum
- +1 yıl
Hmm o da boğar insanı anlıyorum
- +1 yıl
Öyle ama en önemlisi birbirimizi kırmadan iyi bir şekilde ayrıldık.
- +1 yıl
Tabii ki
- +1 yıl
Ama o dengeyi korumak gerekiyor, sevgi çoğalınca tabi böyle olmuyor araya olumsuzluklar giriyor
Emin ol saygi ve anlayis bu devirde sevgiden daha onemli
12 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle ama bişey hissetmiyorum ki
O nasıl olur biliyor musun biriyle arkadassindir onunla çok zaman geçirirsin aşık olursun o zaman dış görünüşünü görmezsin bile
22 Yorumla- +1 yıl
Bu da mantıklı
+1 yılBir insanla birlikte olma sebebim tipiyse eğer, 25 sene aonra o tip değişince onu aldatacağım demektir. Çünkü kalbe değil kabuğa bakıyorsa insan sevmeyi bilmiyordur.
42 Yorumla- +1 yıl
İşte adam gibi adam bunu demek istiyordum +1111
- +1 yıl
😊😊
Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Çok net, hayır. Beğenmediğim bir kadın ile hiç bir duygumu ve anımı paylaşmak istemem. Gereksiz yere zaman kaybı ve ilerisi için bir engeldir. Geride bırakmak lazım bazı şeyleri, açık ve net söylenmeli karşı tarafa.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,5b cevap paylaştı.
+1 yılhuyumuz suyumuz uyumluysa onunla beraber vakit geçirirken keyif alıyorsam olabilir, yani illa her şey fizik değil neticede. onunla mutlu muyum keyif alıyor muyum kafalarımız uyuşuyor mu ona bakarım.
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Önceden dış görünüş umrumda değildi, sadece nasıl hissettiğim önemliydi ama güven konusunda umduğum gibi olmadı. Şimdiyse dış görünüş olarak beğenmek istiyorum karşımdaki kişiyi, fikirlerim değişti biraz.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 8,9b cevap paylaştı.
+1 yılHiç mi beğenmiyorum? Yani sevilebilecek bir yeri hiç mi yok? 😂Çirkin erkek sendromu diye bir şey var gözlemlediğim bilemiyorum tanımam lazım o kişi. Her şeyimiz uyuşuyor tek sorun fizikselse sevecek yer buluruz yaa 😂
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 9,4b cevap paylaştı.
+1 yılEvet olduk da ama çok da iyi biri çıkmadı. O yüzden artık tıp diyorum. Uzecekse söyle boylu poslu esmer Karadeniz'li olsun. 😂 Karadeniz 'de gemilerimi yaktım ben 😂
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı. Çok isterim fiziğine değil de ruhuna aşık olabilmeyi… tabi sağlık da önemli kilolu birinin kilo verdirip sağlıklı bşr bedene sahip olabilmesi için full destek veririm
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı.
+1 yılÇoğu erkeğın "namuslu olsun da çirkin olsa da olur" dediğine şahit oldum ama hiçbir kadının yakışıklı bulmadığı bir erkeğe selam bile verdiğini görmedim.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 320 cevap paylaştı.
+1 yılben genelde insanları tanıdıkça seviyorum ilk bakışta aşk bende yok ve sevdiğim insanlar da başkalarına göre güzel değil ama bir de benim gözümden görün diyorum
00 Yorumla
+1 yılHayır bana göre ister kilolu olsun ister zayıf vb
Ahlakı güzel olsun yeter30 YorumlaÖyle biriyle iş kurabilirim arkadaşlık edebilirim, bazen arkadaş bulmak eş bulmaktan daha zordur hele de zaten çok yakışıklıysanız
00 Yorumla
+1 yılkarşı tarafta şöyle düşünüyor o zaman
çok çirkinim
ama karşıdaki de çok zayıf güçsüz karaktersiz biri falan mı diyor acaba00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı. Olurum fiziğini seveyim fiziğini durust sadık guvenilir olmadıktan sonra ne anlamı var iki gün sonra aldatacaksa uzecekse fiziktense kalp
00 Yorumla
+1 yılKesin kiloludur o yüzden mi yoksa kilo alinirda verilirde kalp alinmaz verilmez o hep aynıdır iyiyse görüntüye bakma hic
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,1b cevap paylaştı.
+1 yılBence cırkın kadın yoktur.
Bakımsız kadın vardır.
Bır kadının bana ıcten dolu dolu baktıgını fark ettıgım anda zaten fılm bende kopacak.00 Yorumla
+1 yılOlurum, olmuştum da. Fizik düzelir, yoluna girer çaresi var da karakter sıkıntılı olunca ona çözüm yok..
00 Yorumla
+1 yılOlurum. Benim için kafamın uyuşması daha önemli. Fiziğini çok beğendiğim ama iki kelime konuşamadığım adamı ne yapayım?
01 Yorumla
+1 yılSevgili değil de f*ck oldum. Yanımda gezdirmeye utandigimdan sevgili gibi takilmak istemedim.
04 Yorumla- +1 yıl
Böyle söyleme günah 😔o da insan
- +1 yıl
Insan olmasa s*kmezdim zaten
- +1 yıl
F*ck ne demek
- +1 yıl
F*ckbuddy
+1 yılFiziği iyi değilse olmaz az biraz seksi olması lazım tip kötü olsa da fiziği iyi ise gideri olur yani
00 Yorumla
+1 yılDış görünüş önemli tabiki sevgili olunur ama gün geçtikçe kafa yapısı uygun olmadığı anlaşılırsa sonuç ayrılık olur
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılEvet yaptım öyle bir şey gerçekten karaktere bakmak gerekiyor dış görünüşü iyi olup beyinsiz olan çok insan var benim için önemli olan anlayış sadakat güven
07 Yorumla- +1 yıl
Sonu ne olsu
- +1 yıl
Sonu ne oldu
- +1 yıl
Mantıklı cevap veren biri sonunda
- +1 yıl
Kardeş sonunu da şöyle kız merak ettim😅
Cevap sahibi+1 yılTeşekkür ederim
Cevap sahibi+1 yılSonu mu hala beraberiz
- +1 yıl
Vaay iyiymiş
+1 yılHayır olmazdım, mutlaka çeken bir yönü olmalı
11 Yorumla
+1 yılçokmu kötü yoksa benmi beğenmiyorum burası önemli çok kötüyse istediği kadar iyi olsun çıkmam ama tipi normal ben beğenmiyorsam şans verirdim her şey güzellik değil çok yakışıklı olup karaktersizde olabilir
13 Yorumla- +1 yıl
Ben çok beğenmiyorum yoksa çok çirkin değil ve trabzonlu
- +1 yıl
eğer gerçekten huyu karakteri iyiyse şans ver ileriyi düşünüyorsan mutlu olursun yüzü güzel olsa neye yarar kötü huylu olduktan sonra
- +1 yıl
O da doğru
+1 yılPek öyle olmuyor sanırım. Dış güzellik de önemli bu devirde
10 Yorumla
+1 yılSevgili olayına karşıyım ama partner bile olmam iyi olması yetmez daha bir çol kriter var
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 10b cevap paylaştı.
+1 yılArkadaşım olabilir öyle birisi.
Fiziğini beğenmediğim birisine dokunamam.
00 Yorumla
+1 yılHersey tip degil karakter oomadimtsn sinra guzellik ise yaramax
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılFiziğe aldırmamak gerekiyor. En berbat fizik bile 3 aylık bir spor, diyet ile müthiş değişim yaşıyor. Aynı şeyi karakter ve beyin için söylemek İMKANSIZ.
00 YorumlaKafası boş teneke değilse niye olmasın yakışıklı olsa nolur geri. xekalı olduktan sonra
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılMantık evlilikleri ne oluyo bu değil mi. İyi biride parası iyi biri.
00 Yorumla
+1 yılher zaman fizik sart degil kislik de lazim kisligini sevdiysem fizigi goemem
00 Yorumla
+1 yılBelki karakteri iyidir diye şans verdiklerim oldu ama karakterleride tipleri gibiymis😄😄
00 Yorumla
+1 yılEvet öyle bir ilişkim oldu. Aileme göstermeye hep utandım. Biraz zaman geçirip ayrıldım
00 Yorumla
+1 yılOlur mu evladım, enerjisel olarak çekmesi lazım
00 Yorumla
+1 yılKalbinin güzelliğine eminsem yüzünün, vücudunun giçbir hükmü kalmaz
01 Yorumla
+1 yılSevabına sevgili mi olunur la, yok olmaz itiraz ediyorum
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı. Bence kızlar olabilir ama erkeklerin zor, aonuçta kalkmakayacak😬😬
00 Yorumla
+1 yılOlmazdım. Sevgili olmam için her yönden ona ısınmam gerekiyor.
00 YorumlaYa hiç beğenmiyorsam hiç çekici gelmiyorsa olmam ama benim için yüz daha önemli fizik pek değil
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 19,9b cevap paylaştı.
+1 yılHayır olmam. Beğenmediysem hiç bir şekilde açılmam zaten.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 801 cevap paylaştı.
+1 yılSırf iyi biri diye değil de ruhuma hitap edebiliyorsa neden olmasin
03 Yorumla- +1 yıl
Komik msn
+1 yılBilmiyorum olabilirim de aramızdaki enerji önemli 😂
00 Yorumla
+1 yılkesinlikle evet. hayatimda bir kez birinin dis gorusunu icin onunla ciktim kisa ve toksik bitti iliski. daha sonrasinda agirlikli olarak kisilige baktim ve “sen buna mi baktin?” sorulari bile alsam en guzel iliskilerimi yasadim
10 YorumlaKendisi iyoyse ve inu sevip ona değer veriyosan o sana zaten dünyanin en güzel kadını erkekse en yakışıklı insanı gibi gelir ayrıca güzellik fizik beden vesayre boş iş nekadar güzelse basın okadar agricak demek 😂😂
00 Yorumla
+1 yılMaalesef biri çpk yakışıklı güzelde olsa sizi çokta sevse siz sevmeden giö bişi olmıuyo kendinizi ne kadar zorlasanız boş illa bi yerden bi olay oluyp sevmediğiniz için silmesi lolay oluyor takmiyosumuz pkadar tskamiyosunuz
00 Yorumla
+1 yılEmin ol o senı digerlerinden com daha iyi anlar ve gozlerıyle degıl kalbiyle sever
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 15,9b cevap paylaştı. net bişi sölemek mümkün değil ama belki bi ihtimal
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHayır 6 yıl aradan sonra gördüğüm kızı beğenmedim anlık bir şekilde soğudum
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılOlurum şu an hayatımdaki kişi sırf iyi biri diye yoksa tipim olduğu denemez
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılolmam yakışıklı ve uzun boylu olcak
12 Yorumla- +1 yıl
Bende de yakışıklılık takıntısı var ama huyda önemli böyle birini kacirirsam pişman olur muyum diye korkuyorum
Cevap sahibi+1 yılüçü bir arada olmalı
Aşk İlişkileri konusunda 31,8b cevap paylaştı. Olmam kızda maddi olarak begenmediğiyle olmaz
00 YorumlaFiziksel özellikleri ömemseyej biriysen eğer olmazsın ki zaten eğer seviyorsam o benim gözüme batmaz
00 Yorumla
+1 yılSırf iyi diye biriyle olmam beni en az benim kadar dusunuyorsa mutlu ediyorsa yuzumu güldürüyorsa evet olurum
00 Yorumla- Devamını Gör (88)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer