Nişanlımla hergün tartışıyoruz ben ne yapacağım bilmiyorum 🤷?

1 buçuk senelik ilişkimiz var ve 3 aydır nişanlıyız kendisi ilgi delisi ama aşırı aşırı aşırı günde belkide her saniye görüntülü konuşuyoruz o dükkan da çalışıyor müsait bende Şu an çalışmıyorum hergün konuşuyoruz ve beni özlüyor musun diyor yani her an gördüğüm için aşırı bir özlem olmuyor tabi İstanbul’a gelince de baya kalıyor çok vakit geçiriyoruz neyse bana diyor kü sevgim sana ağır geliyor ben senin sevginden şüphe ediyorum ben aşırı sevgi istiyorum çok ilgi seviyorum sen bi süre sonra sıkılıyorsun diyor bende dedim ki her şey dozun da güzel kendimize fe vakit ayırmamız lazım dedim sevgimden şüphe ediyormuş çünkü ben hep konuşmak istemiyormuşum ya her an her saniye konuşunca konuşacakta birsey kalmıyor ki o öyle birini istiyormuş kendimi düzeltmem lazmmıs ben ne yapacağım

Nişanlımla hergün tartışıyoruz ben ne yapacağım bilmiyorum 🤷?
Cevapla