İlişkimi düzeltmeye çalışmam değersiz olduğumu mu gösterir?

Sevgilimi çok seviyorum ama şu sıralar aramız iyi değil. Düzeltmek için elimden geleni yapıyorum.
Arada arkadaşlarıma da soruyorum falan, biri bugün bana sen değersiz misin erkeklere bu kadar deger verilir mi dedi. Her şeyi yapıyorum ciddi anlamda. Haklı mı bilmiyorum.

Kendime değer vermediğim doğru, genelde depresiflikten çıkamayan duygudurum bozukluğuna gideceğini düşündüğüm mental problemlerim var.

Sizce bir şeyleri düzeltmem kendimden daha çok ona değer verdiğimi gösterir mi? Ve kendime nasıl deger verip bu depresiflikten kurtulucam?
İlişkimi düzeltmeye çalışmam değersiz olduğumu mu gösterir?
Cevapla