Sevgilimi çok seviyorum ama şu sıralar aramız iyi değil. Düzeltmek için elimden geleni yapıyorum.
Arada arkadaşlarıma da soruyorum falan, biri bugün bana sen değersiz misin erkeklere bu kadar deger verilir mi dedi. Her şeyi yapıyorum ciddi anlamda. Haklı mı bilmiyorum.
Kendime değer vermediğim doğru, genelde depresiflikten çıkamayan duygudurum bozukluğuna gideceğini düşündüğüm mental problemlerim var.
Sizce bir şeyleri düzeltmem kendimden daha çok ona değer verdiğimi gösterir mi? Ve kendime nasıl deger verip bu depresiflikten kurtulucam?
Arada arkadaşlarıma da soruyorum falan, biri bugün bana sen değersiz misin erkeklere bu kadar deger verilir mi dedi. Her şeyi yapıyorum ciddi anlamda. Haklı mı bilmiyorum.
Kendime değer vermediğim doğru, genelde depresiflikten çıkamayan duygudurum bozukluğuna gideceğini düşündüğüm mental problemlerim var.
Sizce bir şeyleri düzeltmem kendimden daha çok ona değer verdiğimi gösterir mi? Ve kendime nasıl deger verip bu depresiflikten kurtulucam?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer