Durumu çok iyi olmayan biriyim ilişkiyi kurmayı hak etmediğimi düşünüyorum haksızmıyım?

Yani aşağılanılmak istemiyorum

Durumu çok iyi olmayan biriyim ilişkiyi kurmayı hak etmediğimi düşünüyorum haksızmıyım?
Cevapla