+1 yılİyi anlaşıyorsanız sorun değil... Aşık olduğunuzu şöyle anlatabilisiniz...
1. O yanınızdayken zamanın nasıl geçtiğini anlayamıyorsunuz ve ayrılık vakti geldiğinde bir türlü ayrılmak istemiyorsanız...
2. O yanınızda değilken hep onu düşünüyor ve onun yanında olacağınız zamanı iple çekiyorsanız.
3. Onunla buluşurken onu ilk gördüğünüzde kalbiniz küt küt atıyorsa...
4. Onun hatalarından söz edildiğinde bunları yalan sayıyorsanız...
Şimdilik bunlar aklıma geldi...
Bu yollardan geçtim çünkü...14 Yorumla
Soran+1 yılYan yana olmadik hiç
- +1 yıl
İnşallah olursunuz...
Soran+1 yılOlamıycaz
- +1 yıl
EİG için teşekkür ederim...
En İyi Cevaplar
+1 yılben çok aşık oldum ama sadece sevdiklerim de oldu.. nasıl anladım aşık olduğumu o kendini belli ediyor inan ki
neyse yaş çok olabilir aranızda ama birlikteyken aranızda ki kimya önemli frekans önemli ister senden küçük olsun ister büyük tamamen meta şekilde bağınız önemli gerçekten de.. benim kendimden küçüklerde girdi hayatıma ve kendimden yine 7 yaş büyük birisi ile ilişkim vardı o zamanlar 26 yaşımdaydım ve inan bana gözümde hiçte benden büyük değildi ben onun gözünde küçük değildim bilmiyorum belki de hep olgun davrandığım için belki nitekim ben 17 yaşımdayken de bu yaşımda ki davranışlardaydım mesela
bazen böyle dertleşirdik hani olur ya sevdiğin adama bir şeylerden bahsedersin arkadaşların ile alakalı vs öyle yaklaşırdı ki perspektif olarak tamamen objektif olarak beni karşısına alıp bir de şu yönden baktın mı olaya? der ve bir bir sıralardı donup sadece dinlerdim ve muhakkak haklı yerler bulurdum
bi o zaman büyük olduğunu hissediyodum işte diğer bütün aklına gelebilecek her ne konu yaşanacak yaşanmışlık konuşulacak paylaşılacak her ama her şeyde aynı frenkanstaydık umarım anlatabilmişimdir demek istediğimi :)
00 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılÇok fazla fark var senin a dediğine o a demeyebilir fikirleriniz istekleriniz uyuşmadığında farklılıklardan kaynaklı problemlerin üstesinden gelebilecek sabrı kendinizde görebiliyorsanız başarılar 😅
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBaya bir sorun hemde ben birkaç ay önce kafam karışıktı bir an dershanede de Türkçe öğretmenime aşık olur gibi oldum benim birebir derslerime giriyordu ben 22 yaşındayım o 26 yaşında aslında aşık olmadığımı öğrendim arkadaşım benim gözümü açtı zaten onunla bir ilişki yaşasam bile ailemin büyük ihtimalle ve akrabalarımın senden o kadar yaş büyük kadınla evlilik yaşamana laf ederler aran bile bozulabilir ailenle dedi zaten benimki 4 yaş bile büyük sorunsa seninki 16 yaş düşünemiyorum bile
01 Yorumla
Soran+1 yıl4 yas sorun değil ki arkadaslarin vazgeçmen için öyle demiş çok normal bi yaş farki
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
53Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 17b cevap paylaştı.
+1 yılBiz 1 yılı devirden, sorunlarımız yaştan dolayı olmadı hiç klasik sevgili sorunları oldu hallediyoruz onları da
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yılEvet sorun yaşarsınız abiniz yaşında sizin
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 5,7b cevap paylaştı.
+1 yılyorumlara baktım da erişemediğin ciğere mundar diyenlerle dolu,28/48 yaş aralığında yaşadığımız ilişkinin kimseyi ilgilendirdiğini sanmıyorum ve asla asla performans sorunu yaşamadık, doğru beslenir uyur yaşarsan değil performans eksikliği fazlasını yaşıyorsun, zamanınızı değerlendi, rin ve yaşayın bakmayın o sözlere
10 Yorumla Aranızda ki bağı bilmediğimiz için ne desek biraz yanlış olabilir. Ama bana kalırsa uçuk bir yaş farkı var. İlerde belli bir yerden sonra belki bu durum seni bazı konularda rahatsız edebilir. O yüzden işler ciddiye binmeden tekrardan kararını gözden geçirmelisin…
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılEger kisa süreli tadini cikartayim diye bir düsünce yoksa, gelecek düsünüyorsan, özellikle seks senin icin önemli ise, erkek en fazla 5 yas büyük olmali, 16 yas cok farka var, 35 yasindan sonra zaten pergormans erkeklerde istesede istemesede inise geciyor. Belir bir yastan sonra askerini ayakta durduramaz, tatmin edemez, sorun yasarsin
024 Yorumla
Soran+1 yılBen onu sorun etmem ki hem bi şey olmaz o halledilir
Cevap sahibi+1 yılIlerde edersin, bakma sen burada 53 yasinda dedenin iyi beslenirsen birsey olmazlari falan, sor bakalim haftada kac sefer iliski yasayabilir, ben 27 yasindayim, bir gecede 5 posta atabilirim, aynisini yapabilirmi? 16 yas kücük olan istekli bir kadini 45 üstü bir erkegin memnun etmesi icin baya biyolojik mutasyona ugrmais birisi olmasi gerek.
Soran+1 yılBir gecede 5 kere yapmaya ihtiyacım yok onunla 1 kere yapmak bile yeter bana aşırı abartmaya gerek olduğunu düşünmüyorum
Soran+1 yılO da libidoyla alakalı bi şey o yaşta öyle yapabilecek kişiler de var senin yaşında yapamayacak kişiler de
Cevap sahibi+1 yılHa iste, 35 ten sonra dogal olarak istesede istemesede testosteron seviyesi erkeklerde inise geciyor, sizin zamaniniz gelince adet görmeniz, menopoaz girmeniz gibi.
Ama sen kafaya koymussun, ilerisi olursa burada yazdiklarimi zamani gelince hatirlarsin..
Cevap sahibi+1 yılBak böyle basliyor Performansımda ki düşüş mevsimsel olabilir mi yoksa yaslaniyo muyum🤔? ↗
Soran+1 yılBen onu yükseltirim 😌
Cevap sahibi+1 yılBoraz zor yükseltirsin
Soran+1 yıl40 yaşının üstünde olmasina rağmen aşırı istekli kişiler taniyorum
Soran+1 yılZor değil yükseltirim ben onu ama zaten cinsellik bu kadar önemli değil benim için ben onu cinsellik için sevmedim ki
Cevap sahibi+1 yıldaha 19 yasindasin, ergenlikten yeni cikmissin, hayat tecrüben yok, neyin ne oldugunu bilmiyorsun, neredeyse baban yasinda bir adamla olmayacak bir gelecek düsünüyorsun. sen 35 yainsa gelicen o 51 yasinda olacak, seks, konusunda her istekli en verimli zamaninda karsindaki erkek isteklerini karsilayacak gücü olmayacak, bir yere gezmeye gideceksiniz, yaninda göbekli, saclari agarmis, ikirlasmis, cildi bursumus yasli bir adam olacak, herkes baban zannedecek. Cocuklariniza kocani dedesi zanedecekler.
HAyatin baharindasin, daha toz pembe görüyorsun, evlensen en fazla 2 yil sonra yaptigin yanlisi anlarsin..
Soran+1 yılYaşını göstermiyor neredeyse baban yaşında da abartı babam beni 16 17 yaşında mı yaptı evet çok yaş farkı var ama o kadar değil
Soran+1 yılEvet düşününce dediklerin mantıklı ama seviyorum ne yapayim
Soran+1 yılYaşımı cikaramam veya onun yaşını indiremem
Cevap sahibi+1 yılNereden tanistin, nereden bu ilgi? su anda iliski seviyeniz ne?
Soran+1 yılŞu an ilişki içinde değiliz ben seviyorum
Cevap sahibi+1 yılEksik kacamak cevap veriyorsun
Soran+1 yılKaçamak değil ben onu seviyorum bir iliskimiz yok onun henüz varligimdan bile haberi yok
Cevap sahibi+1 yılPes dogrusu, trollüm de ya, degilsen cidden cok cahilsin, ne yaptiginin farkinda degilsin. Ilkokulda ögretmenine asik olan ögrenci gibi.. Platonik sevgi ile burada soru soruyorsun,..
Soran+1 yılO benim öğretmenim değil aşık olmak kötü bi şey değil ayrıca. Sana soru soran yok istemiyorsan cevap yazmazsin herkes ilk başta ilişki içinde olmadan platonik aşık olur sonra açılır olur saçmalıyorsun
Cevap sahibi+1 yılyazdigima sacma cevap verecek kadar cahilsin, bazi kadinlarinhayati ögrenmesi icin burnunun sürtmesi lazim, sende bu yoldasin, devam et.
Soran+1 yılAsıl cahil sensin bi çok şeyi bildiğini sanıyorsun ama maalesef. Herkes nasıl istiyorsa öyle yaşar hayatını benim hayatımın kimseyi ilgilendirdiğini düşünmüyorum hepiniz kendinize bakin
Cevap sahibi+1 yılTamam ergen
Soran+1 yılBelli ki senin ergenliğin ağır geçmiş
Gizli Üye(30-35)+1 yıl19 sen o 35 ise çok sorun olmaz. Aranızda gerçekten sevgi varsa oluru var. Sigara, alkol gibi kötü alışkanlıkları yoksa birde düzenlenli olarak spor yapıyorsa sana çok rahat 20 ila 25 sene ayak uydurur. 25 sene sonra zaten sen 44 o 60 olur düzenlenli olarak spora devam ederse sorun olmaz zaten sende doğum çocuk büyütme vs derken yipranacaksin. Uzun lafın kısası arada sevgi varsa olur.
016 Yorumla
Soran+1 yılYok spor da yapıyor. Peki onu sevip sevmediğimi nasıl anlarım ya kafam çok karışık ondan da emin olamıyorum ki
Cevap sahibi+1 yılSevdiğim kişi derken sen daha sevdiğinden emin değil misin?
Kafan neden karışık? Onun seni sevmediğini mi düşünüyorsun?
Soran+1 yılDeğilim daha çok yeni çünkü. Seviyor muyum sevmiyor muyum anlayamıyorum karar veremiyorum belki de bu sorunlardan dolayı kendimle kalbimle celisiyorum bilmiyorum.
Cevap sahibi+1 yıl19 ile 35 sorun değil şu anda ilişki başlasa aşkın ömrü 3 yıl desek cinsellik olarak bir birinize doyana kadar sorun olmaz. Fakat senin once duygularından emin olman gerekir, eğer emin değilsen hiç bulaşma 👍
Soran+1 yılArtık eminim
Cevap sahibi+1 yılHadi bakalım hayırlı uğurlu olsun
Soran+1 yılHayırlı olacak bi şey yok olamadık
Cevap sahibi+1 yılOlsun veya olmasın genel olarak dedim 👍 daha iyi bir kısmet çıkar umarım
Soran+1 yılTeşekkür ederim
Cevap sahibi+1 yılRica ederim 👍
Öğrenci misin?
Soran+1 yılEvet
Cevap sahibi+1 yılÖğretmenlik mi?
Soran+1 yılNeden sordun
Cevap sahibi+1 yılYazdıklarından o kanıya kapıldım 🤔
Soran+1 yılNeden ki
Cevap sahibi+1 yılEğitimcilerle uzun süredir çalışıyorum ve çok sevdiğim huyları var sende onu gördüm
+1 yılBence sorun değil gayet normal seviyorsan birde bu biraz size bağlı kimisi var 20 yaşında 40 gibi kimisi 40 yaşında 20 lik gibi ruhunuzu ve bedeninizi sevginizi genç diri tuttuktan sonra bunlar filan etki etmez
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılYaş farkını çok önemseyen insanlar var. Kendinden üç yaş büyük biriyle bile olmak istemeyen insanlar gördüm. Ama ortada bir uyum varsa, kaliteli güzel zaman geçirilebiliyorsa, tensel ve duygusal bağlar varsa kesinlikle sorun olmaz.
11 Yorumla
+1 yılAdamın gizli bir ajandası yoksa, başka biri hayatında yoksa ve sana hak ettiğin değeri hep verecekse sorun olmaz. Sadece seks içinse düşünme bile, devam et.
05 Yorumla
Soran+1 yılHayır yok ve seks için değil. Ama seviyor muyum emin olamıyorum nasıl anlarım bunu
- +1 yıl
Seninki şehvetli bir tutku, ilgi müptelalığı, yalnızlığa edilen küfür gibi duruyor. O gidince çok üzülür ağlarsın diğer yandan. Fakat o olmadan bir günün nasıl geçerdi düşün ve kendine ve cevabını
Soran+1 yılZaten birlikte değiliz ki
- +1 yıl
Uzak veya sanal ilişki anladım. Yine aynı soruyu sorabilirsin
Soran+1 yılSordum say
- Aşk İlişkileri konusunda 825 cevap paylaştı.
+1 yılKesinlikle yasarsiniz sen simdi seviyorsun ama ilerde sevmessiz buyuk bir ihtimalle kesin 20 lerindesin oda 40ina merdiven dayaMis. Bence yol yakinken vazgec
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı. Evli olma riski çok yüksek ve kuşak çatışması olacağı için bence bu tarz ilişkilerin oluru yok 5yaş büyük 5 yaş küçük en fazla limit bu ideal bence
12 Yorumla
Soran+1 yılEvli değil olsa zaten sorusunu bile sormazdım hayatında biri yok. Kafam çok karışık kimseye de anlatamadım bu durumu seviyor muyum emin de olamıyorum
Yarını bilemezsin seviyorsan devam et anı yasa mutlu ol seni mutlu edecek birini bulduguna inanıyor seviyormusun?
010 Yorumla
Soran+1 yılEvet bence öyle
Soran+1 yılAma sevip sevmediğimden emin olamıyorum dahs çok yeni olduğu için nasıl anlarım sevdiğimi
Soran+1 yılHaklısın
Soran+1 yılEvet..
Soran+1 yılYanlış anlamazsan eğer özelden yazabilir miyim bu konuyla ilgili burdan yazamadıklarım varda bi kaç şey daha demek istiyorum
Soran+1 yılXper yetmiyor mesaj atmama ama istek attım
+1 yıl16 yaş bence bana göre çok büyük bir yaş farkı ama çok seviyorsanız adam daha önceden evlilik yapmamışsa arada güçlü bi sevgi varsa aşkın yaşı yok
00 YorumlaAdamın hayatının neresinde olduğuna bağlı bu durum. Sadece yatağındamısın, kalbindekini, oyuncağımısın. Onun için nesin.
05 Yorumla
Soran+1 yılHiç biri. Onun daha benim varlığımdan bile haberi yok
Soran+1 yılHayır değil tabiki
Soran+1 yılBilmiyorum ki işte neyini sevdiğimi
Gizli Üye(30-35)+1 yılAşırı bir yaş aralığı var. Ama senin bir hoşlandığın varsa sevgin varsa gerisinin bir önemi yok. Aşık olduğunu da ona karşı aşırı bir ilgin varsa öyle anlarsın. Yanlış anlama merakımdan soruyorum senin yaş kaç
01 Yorumla
Soran+1 yılYani ilgimiz olduğunu nasıl anlarız peki? 19
+1 yılsenin yaşın ne kadar küçükse o kadar büyük bir sorun. 16 yaş fark zaten kendi başına korkunç bir fark.
10 YorumlaAşkın yaşı yoktur. Birbirinizi sevdikten sonra büyük bir sorun olacağını sanmıyorum. Mesele kafaların uyuşması.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Yaş farkı çok. İlerledikçe yaş farkının eksilerini görürsün ancak. Yakın yaşlarda birilerini bulmanı tavsiye ederim.
00 Yorumlaİleride sıkıntı yaşarsın. Şimdilik güzel ilerler her şey. Ancak 40 veya 50 yaşına geldiğini düşün. O zaman her şey değişir.
00 Yorumlaşu an için değil ama ilerisi için sorun teşkil edecektir şüphen olmasın
027 Yorumla
Soran+1 yılNe gibi sorunlar
Soran+1 yılHaklısın ne yapacağımı bilmiyorum
Soran+1 yılİlişkimiz yok
Soran+1 yılBana ilgi duymuyor benim varlığımdan haberi yok bile. Daha çok yeni o yüzden emin olamiyorum
Soran+1 yılŞaka gibi olacak bir şey yok duygularından emin olmayan birisi değilim. 1 kaç gündür ona karşı bi şeyler hissediyorum ve bu yüzden de aşık mıyım değil miyim bilmiyorum dalga geçilecek bi şey değil bu.
Soran+1 yılSeviyorum
Soran+1 yılteşekkürler😊
Soran+1 yıl3 yıl önce sevgilisi varmış ama şu an var mı yok mu bilmiyorum ya kendimi kötü hissediyoruum
Soran+1 yılNe gibi bi hata
Soran+1 yılYanlış anlamazsan özelden yazabilir miyim bu konuyla ilgili kötü hissediyorum da
Soran+1 yılKusura bakma bi isim çıkmıştı
Soran+1 yılİstek attım ama xper yetmiyor mesaj atmaya
Soran+1 yılSen yazabilirsin
Soran+1 yılŞu an yeniden takip ettim w ile başlıyor zaten
Soran+1 yılHesaba girip mesaj kutusu yerine basarsan yazılır
Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı. Çok fark var. Sağlıklı bir ilişki mümkün değil abicim
017 Yorumla
Soran+1 yılNeden peki
- +1 yıl
Senin hayattan beklentilerin farklı, onunkiler farklı
Farklı jenerasyonlardansınız kesinlikle uyum sağlama şansınız yok.
İlişki başında cinsel çekim olduğu için birbirinizin uyumsuzluklarını görmezden gelseniz bile ileride bu da bitince yıpranacak ve ilişkiyi bitireceksiniz
Evet erkek daha büyük olmalı kadından ama bu 5-10 yaştan fazla olmamalı
Soran+1 yılHaklısın ama yaşını indiremiyorum veya kendi yaşımı çıkaramıyorum ki. Aslında benim beklentilerimle çok bi fark olduğunu da düşünmüyorum. Mesela ben kendimi hiç şu an yaşadığım döneme ait hissedemedim hep 80 90lı yıllarda yaşamak istedim. Açıkçası sevip sevmedigimi de bilmiyorum ki nasıl anlayabilirim kafam çok karışık kimseye de diyemem bunu her şeyimi bilen kişilere bile söylemedim bu sefer
Soran+1 yılHenüz bi ilişki içinde değilim
Soran+1 yılAma seviyorum
Soran+1 yılHaklısın da bunlar benlik şeyler değil sevince ciddi düşünür geleceğe yönelik hayaller kurarim
Soran+1 yılVazgectim🙏🏻
Soran+1 yılO kişiden
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim. İnşallah senin içinde. Sence 5 6 yaş sorun mu peki arkadaşım için soruyorum
Soran+1 yılTamam çok teşekkürleerr
- Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılErkekler geç olgunlaşıyor saçmalığına inana inana neredeyse huzurevinde ki dedelerle sevgili olacaksınız. Gerçekten bazen çok saçmalıyorsunuz
01 Yorumla
Soran+1 yılÖyle bir şeye inandığım için sormadım soruyu. Abart yani
- Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılOtuz yaşında olabilir o zaman benim için uygundur
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılŞimdi işin gerçek tarafı seneler geçtikçe sana göre daha yaşlı olacak. Belki sen daha genç olduğun için daha hevesli olacaksın. Belki daha sonra beğenmemeye başlayacaksın.
00 Yorumla
+1 yıl16 yaş buyuk fark düşünelim mesela adam geldi 60 yaşına sen 44 senin isteğine cevap veremez kanımca
00 Yorumla
+1 yılKafa yapılarınıza bağlı ama bu zor bir ihtimal
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSorunlu biri değil okumuş aklı başında biri ise ve size güveniyorsa bence bir sorun olmaz ama çoğu kıskanıyor :/ eve kapatanı bile gördüm :/
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılYok artık neden kendinizden büyük moruklar gidiyorsunuz gençliğinize yazık kesmez en az yüz yaş farkı olsun bundan sonra
01 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılUmarım değer mutlu olursun pişman olmazsin
Gizli Üye(18-24)+1 yılYaşarsınız bence şu an yaşamayız dersin ama ilerde öyle olmayacak
02 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılNeden vazgeçtin
Soran+1 yılSevgilisi varmış bi de gerçekten sevmediğimi fark ettim
Gizli Üye(36-45)+1 yılKızlarda niye boyle olgun erkeklerlen hoşlanıyor acaba?
09 Yorumla
Soran+1 yılOndan önce sevdiğim kişiyle aynı yastaydım ama bilmiyorum
Cevap sahibi+1 yılDeğişiklik iyidir diyorsun iç sesini dinle bi tart kafanda fikir alışverişi yap duşun
Soran+1 yılBi de seviyor muyum emin olamıyorum nasıl anliycam sevip sevmediğimi
Cevap sahibi+1 yılYani diyorsun biraz iç sesini dinle bi iyi gelecek sonra karar verirsin
Cevap sahibi+1 yılEmin olmadığın belli zaten yinede sen bilirsin
Cevap sahibi+1 yılBeni takib edersen sevinirim burada
Soran+1 yılGizlisin?
Cevap sahibi+1 yılZeki 38
Cevap sahibi+1 yılTakib edersen sevnrim
Gizli Üye(25-29)+1 yılNerdeyse baban yasında akranlarınla takılsana saftirik misin sen yaslı morukları napacaksın?
10 Yorumla
+1 yılTabi sorun yaşarsınız. O 15 yıl sonra otobüse bedava binebilirken sen binemezsin.
00 Yorumla
+1 yılGöz geze geldiginizde gozlerin takılı kalıyorsa yüzün kizariyorsa. v, s
Hiç görüşüp konustunuzmu, o da senden hoslaniyormu. karsilikli sevgi varsa yaş farkının bir önemi yok bence.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. Gözün kapalı teslim ol adama bence seni her türlü sahiplenir korur kollar
00 Yorumla
+1 yılMantığına ve duygularına uyuyorsa yaşa takılmana gerek yok.
110 Yorumla
Soran+1 yılYa bilmiyorum kafam çok karisik sevip sevmediğimi de bilemiyorum emin değilim kimseyle konuşamıyorum da nasıl anlayabilirim ki
- +1 yıl
Etrafındakilere anlatsan aşk değil hayranlık diyecekler ve senin de kafanı karıştırırlar. Fakat arada yaş farkı olunca da insan aşık olabilir. Bunun bir kuralı yok sonuçta. Muhtemelen net davranmazsın adama ve ayrılırsınız. ayrıldığında unutamazsan o zaman da aşık olduğunu anlarsın.
Soran+1 yılÇok haklısın ya henüz bi ilişki içinde de değilim ama sence bu noktada ne yapmam gerekiyor? Kendimle çelışıyorum sürekli bi seviyorum diyorum bi sevmiyorum yok olmaz galiba bu sorunlardan dolayı böyle düşünüyorum ama sıkışıp kalmış gibiyim
- +1 yıl
İnsanlar ne der gibi düşünceler senin kafanı karıştırıyor. Bunlara çok takılırsan ne mi olur anlatayım. Ciddi bi ilişkiye geçemeden biter. Senin de içinde pişmanlıklar kalır. Tabii ben adam çok iyidir doğrudur vs demiyorum. Ama bazı şeylerin yaşanarak görülmesi taraftarıyım.
- +1 yıl
Bana istek atsana. Bi şey yazıcam sana mesajdan
Soran+1 yılÇok haklısın galiba kafamı karıştıran nokta da bu
Soran+1 yılAttim
- +1 yıl
100 ü devirince tabi 🙏
- +1 yıl
@Godlike_Ruler_ tabi canım ne sandın 😂
- +1 yıl
Benimde çok az kaldı 🙏😂
Ben bu işten anliyorsam sen daha onu sevip sevmedigin konusunda bıle kararsızsin. Akıl istersen ulaş
00 YorumlaAcil yardim geldi hemen anlarsin parasi iyi mi melegi garati mi
011 Yorumla
Soran+1 yılAnlamadim
Soran+1 yılİyi
Soran+1 yılNe demek istediğini anlamıyorum aradığım ve bulamadığım nedir
Soran+1 yılAnladım
Soran+1 yılFıstık derken?
+1 yılSevmisin artık sevmeden önce tanismadan önce nie dusunmedin
10 Yorumla
+1 yılAşk yaş tanımaz
29 Yorumla- +1 yıl
Merhaba sizden bişey istesem yaparmısınız
Soran+1 yılTabi?
- +1 yıl
Mesaj gelirseniz ordan söylesem
Soran+1 yılxper seviyesi mesaj atmaya yetmiyot
- +1 yıl
Tamam o zman teşekür ederim
Soran+1 yılBurdan söyleyebilirsin neyle ilgiliydi?
- +1 yıl
Burdan konuşulacak bişey değildi ama teşekkür ederim yinede
Soran+1 yılPeki önemli değil istek attım xper seviyen yükselirse yazabilirsin veya ben yazarım
- +1 yıl
Okey
16 yaş çok fazla be kanka olmaz yani kusura bakma ama bu böyle
00 YorumlaKafaca anlaşıyorsanız ve yatakta her şey yolundaysa sorun yok demektir.
00 YorumlaHiç bir şey olmaz yeterki evli çıkmasın iki gönül bir olunca samanlık seyran olurmuş
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılCınsel olarak yaşarsın birde senden hızlı yaşlanacagı ıcın hastalıkları ile uğrasma ihtimalin yuksek
00 YorumlaBir sorun olmaz canım
012 Yorumla
Soran+1 yılBilmiyorum kafama takılıyor
Soran+1 yılNe testi
Soran+1 yılSevgili değiliz
Soran+1 yılNe olacak
Soran+1 yılTeşekkür ederim ama yakında olacak derken ne demek istedin anlayamadim
Soran+1 yılNasil o kadar emin oldun kii
Soran+1 yılİstek attim
Aşk İlişkileri konusunda 961 cevap paylaştı. Hic bir sorun yok yeterki gönüller bir olsun
04 Yorumla
Soran+1 yılKafama takılıyor ama
Soran+1 yılZaten vazgeçtim ama bununla bir ilgisi yok yaş farkı çok olunca tabi insanın kafasına takılır ne alaka
- Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılİleride sorun olacakl illaki
01 Yorumla
Soran+1 yılNe sorunu
- Aşk İlişkileri konusunda 37,4b cevap paylaştı.
+1 yılOlur
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 650 cevap paylaştı. tadını çıkar ileride doyuramaz seni o başka
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 13,4b cevap paylaştı.
+1 yılyaş ilerledikçe sorun yaşanbilir
00 Yorumla Hayır bence sevince her şey mümkün
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 576 cevap paylaştı. Anlaşa biliyorsan rakamlar anlamsız.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 383 cevap paylaştı. Bu insanları nereden buluyorsunuz
00 Yorumla
+1 yılPerformansa dayalı bu işler
00 YorumlaYaşarsın aklını başına al.
00 Yorumla
+1 yılYanı iyi düşünmek lazım
00 Yorumla
+1 yılYaşamanız muhtemel. 16 yaş çok fazla bana kalırsa
00 YorumlaAnlasiyorsaniz no prablım.
00 Yorumla
+1 yılYaşın hiçbir farkı yok eğer kafalar uyuşuyorsa
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı.
+1 yılÇok fark var sıkıntılı
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBenim de 25 yaş buyuk
15 Yorumla
Soran+1 yılSorun etmeme gerek var mı sence ya çok kafama takiliyor
Cevap sahibi+1 yılEtme bence daha iyi oluyor olgun olması
Soran+1 yılKimi?
- Devamını Gör (33)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer