Şimdi komik gelecek soru 2. Kez okuyunca anlıyor insan seni seviyorum diyemeyen o iki kelimeyi demekte zorlanan biri için ne yapılmalı? 😅ya da vazgeçtim Türkçenin içinden geçtim ben kabul ediyorum

Şimdi komik gelecek soru 2. Kez okuyunca anlıyor insan seni seviyorum diyemeyen o iki kelimeyi demekte zorlanan biri için ne yapılmalı? 😅ya da vazgeçtim Türkçenin içinden geçtim ben kabul ediyorum

Gözlerinin içine bakmak olabilir. veya ona ne kadar sevdiğini anlatan şiirler söylenebilir ya da aynı şekilde ona hediyeler alabilir bence bunun bir çok yolu vardır. ama bence şiir yazmak sevdiğini söylemek ve kelimelere dökmek için daha etkilidir diyebilirim.
Sevgilim, bir günün ortası şimdi
Taşıtlar hızla gelip geçiyor, her yer kalabalık,
Ben seni düşünüyorum bir bodrum kahvesinde
Uzat bana uzat ellerini
İzinli askerler görüyorum, kırıtarak yürüyen işçi kızlar
İstanbul her günkü yaşantısı içinde uğultulu,
Güvercinler güneşten bir sessizliği biriktiriyor
Ben seni düşünüyorum, seni
Hani tıpkı o ilk günlerdeki gibi
Kalbim diyorum kalbim
Daha dün tezgâhtan çıkmış bir su sayacı gibi
Aşkı anılar besliyor düşler kadar
Bu yüzden diyorum ki aşk eskidikçe aşktır
Sevgi eskidikçe sevgi.
Günümüz, ekmeğimiz, türkümüz
Çoluğumuz çocuğumuz
Binalar yan yana yükselip gidiyor
Vapurların ağzı köpük içinde
Uzaklarda ne kapılar açılıyor
Trenin biri bir istasyona varıyor
Ordan çıkıyor biri.
Her şey biliyor, her şey
Sen biliyor musun bakalım
Seni nice sevdiğimi
Üstüne titrediğimi
Geldiğimi
Gittiğimi
Hadi!
Evet var , şiir var
Bir gün gelir de unuturmuş insan
En sevdiği hatıraları bile
Bari sen her gece yorgun sesiyle
Saat on ikiyi vurduğu zaman
Beni unutma
Çünkü ben her gece o saatlerde
Seni yaşar ve seni düşünürüm
Hayal içinde perişan yürürüm
Sen de karanlığın sustuğu yerde
Beni unutma
O saatlerde serpilir gülüşün
Bir avuç su gibi içime, ey yar
Senin de başında o çılgın rüzgar
Deli deli esiverirse bir gün
Beni unutma
Ben ayağımda çarık, elimde asa
Senin için şu yollara düşmüşüm
Senelerce sonra sana dönüşüm
Bir mahşer gününe de rastlasa
Beni unutma
Halâ duruyorsa yeşil elbisen
Onu bir gün benim için giy
Saksıdaki pembe karanfilde çiğ
Ve bahçende yorgun bir kuş görürsen
Beni unutma
Büyük acılara tutuştuğum gün
Çok uzaklarda da olsan yine gel
Bu ölürcesine sevdiğine gel
Ne olur Tanrıya kavuştuğum gün
Beni unutma
Güzel şiir miş sevdim
Ofis çalışanı olduğundan PC başından kalmaktan boynu ağrıyordu. Bir akşam geldi boynum ağrıyor kulunçta var dedi. Ertesi gün bütün interneti taradım ne yapabilirim diye. Gittim çok fonksiyonlu masaj aleti aldım. 1 hafta sonra ayrıldık 😀
Seni seviyordur ¢
Cevap
6Cevap
Kendine iyi bak en iyisi hep seni bulsun.
Benimki seni seviyorum cok kullanmaz ama onun yerine : parmagina ne oldu nasil kestin, sen bugun ne yedin, git bi kan ver demirin ne durumda, cok yorma kendini, git kendine daha kalin bi atki hal hatrim icin nolur, yemek yapma disardan soyleriz yoruldun sen bugun, dur ben senin yerine yaparim sen otur vsvsv. Insan boyle belli edince arada bir seni seviyorum desede oluyormus
Seni merak ediyorum aklim sende...
Yine bugün çok güzelsin gözlerimi senden alamiyorum
Gözlerinde kayboluyorum, bulunmak istemediğim tek yer olabilir.
Onu düşünerek yaptığı her şey, onun bile farkında olmadığı noktaları farketmesi en güzelleri bence.
Elimi ısıtanım olur musun
Sıkı giyin üşütme diyen insan seni seviyorum demesede olur
Var tabi ki. Ona sevginizi ifade etmenin bin türlü yolu var.
Güven saygı ve sevgi ver merhamet et demesende olur
Seni düşünüyorum, bir şey olmasın gibi bana göre
Gülüşünde hayat buluyorum.
Bakışlar
Sürekli seni düşünen biriyse zaten anlarsın
Sana ihtiyacım var.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?