İki kişiyle aynı anda konuşuyorum, çok kötü hissediyorum. Nasıl kurtulurum?

İş yerinde bana karşı duyguları olan biriyle konuştum sonra karşıma başka biri çıktı aniden çok hoşlandım iş yerinden konuştuğum kişiye daha önce hislerim olmadığını söylemiştim ama yazdığı zaman konuşuyorduk karşıma alıp olmaması gerektiğini söyledim diğeriyle konuşmak için şimdi ikiside bana karşı bir şeyler hissediyor yazıyorlar ve arıyorlar iş yerindeki konuştuğum kişi yeni kişi olduğunu öğrendi ama üzülmesin diye konuşmayı kestim dedim o da evlenmek istiyor benle ikiside yoğun duygularda ama ben aynı anda konuşunca kendimi çok kötü hissediyorum nasıl kurtulabilirim bu durumdan?

İki kişiyle aynı anda konuşuyorum, çok kötü hissediyorum. Nasıl kurtulurum?
Cevapla