Selammm
öyle bir planınız varsa, çalışmalara başlamanızı öneririm 😌

#sosyetic
Selammm
öyle bir planınız varsa, çalışmalara başlamanızı öneririm 😌

#sosyetic
Bu aralar ben çok bunaldım
Bedensel engelli olarak dünyaya geldim, ailemle birlikte yasıyorum babam o kadar sıkıntılı bir adam ki artık resmen annem de bende boğulma noktasına geldik, babam herkesin her şeyine müdahale ediyor anneme baskı yapıyor, kimsenin fikrine karşı saygısı yok. Her şeyin doğrusunu kendi bilir herkes çok kötü bir bu iyi sabah abim kahvaltıya geldi abimin yanında annemi azarladı.
Hayatta hiç bir şeyim güzel gitmiyor aile arkadaş sevgi gerçekten boğuluyorum artık bu yüzden de öfkemi dışıma vuruyorum, sigortam var emeklilik için 5 yılım kaldı, servisli iş olsa gidip çalışmak istiyorum oda yok, yok yazlığa gidelim belki ben gitmek istemiyorum yani eve misafir gelir onunla geçinemez kardeşini beğenmez, gerçekten artık sabır da kalmadı ne yapacağım bilmiyorum ama bazı zamanlarda kendimi öldürmek istiyorum resmen bu yüzden de ilgi Sevgi manyağı oldum ne olsa yaparım
re-state://background_color_rgba (0, 0, 0, 0), font_color_rgb (77, 77, 77), justifyLeft
Sevgili yapmak isterdim ama bu yüzden değil tabi ki gerçekten mutlu olup aşkı yaşamak için. çünkü sırf bir günü yalnız geçirmemek için değil bütün bir ömür sevdiğim kadın ile birlikte yaşamak için. ama maalesef istesem de olmaz zaten. çünkü sevgili bulamıyorum gerçek aşk kalmamış gerçekten. bu yüzden sırf bir günlük sevgili yapmazdım. aşk ve güven olmadıktan sonra hiç bir anlamı kalmıyor çünkü sevgili yapmanın.
Dertsiz başıma neden dert alayım manyak mıyım ben😂
İkinci soruna ithafen; evet öylesiniz efenim sjdks
Sevgilim var gerek yok sevgiliye, hatta hediyelerimi beğendim yarın sevgililer günü hediyelerimi alamaya gideceğiz 🤣🤣 aşk bu olsa gerek🤣🤣🥰
hshs ne istedin :D sakıncası yoksa söyle hele
Sevgilim var, olmasaydı devgilim gerek yok sevgiliye olacakti cümle tuhaf ve devrik oldu 🤣🤣
Ayy ne tatlı kadınım sinirlenince böyle abuk subuk cümle kuruyorum🤣🤣
Hediyeler ne ise bayağı heyecan yaptırmış :D
Liste çok uzun ama 3 tane kazak, 2 gömlek, 1 tane lacivert uzun şişme yelek, lacivert bere, beyaz skechers spor ayakkabı (6 tane beyaz spor ayakkabım yok benim) ve lacoste saaat benim hiç ama hicccc saatim yok ama🤣🤣şimdilik bu kadar ama yarın ne olur bilmem.🙄😬😎😅🤣
Su içiyordum birden boğazımda kaldı ah enişte vah enişte :D ne çektiiin be. Kesin yoktur senin saatin spor ayakkabın :D
Aşk olsun 10 tane saatim var tamam ama bu başka çok guzel görsen sende isterdin🤣🤣 bu beyaz spor ayakkabı daha başka ama🤣🤣🤣Allah onu başımdan eksik etmesin🥰❤️ şaka bir yana hazır indirim varken aklında bir şeyler varsa onlarda alalım dedi ama çok tatlı değil mi?🙈❤️🥰
Teşekkür ederim 💙
Rica ederimmm 💙
Cevap
52Cevap
Yapmam, ben sevmediğim insanla uzun süre konuşamam bile. Bunu yapanlar sadece kendilerini, kalplerini kandırıyorlar.
bu çok saçma bir seçim olurdu ne gerek var yani:)) sevgililer günü yalnızsan kendine bir hediye al kendini sev arkadaş
Tamam :S
Bana tek mantıklı gelen doğum günü evlilik yıl dönümü gerisi hikaye. Elin ecnebisi uydurmuş bir 14 Şubat herkes peşinde. 😄😄 Sevgini göstermenin günü de zamanı da olmaz anlamsız geliyor.
Cevap veriyorum : Yapmam. 😄
Bence de anlamsız 😬
Al sana çiçek 🌼
Teşekkürler 😬🌸
🌼😊
Sevgililer gününde yalnız kalmak istiyorum bilakis. Herkesle aynı gün, aynı saatte, aynı gece duygusal pişti olmak nedir ya? Uzak olsun.
Tam tersine sevgililer gününde yalnız kalmak daha mantıklı.. 13 Şubat 'ta ayrılıp 15 Şubat 'ta barışmak lazım 😂😂😂
Oha o benim sıradaki sorumdu ifşa ettin
Öyle oldu..
Sevgililer günü geçsin ondan sonra çalışmalara başlayacağım. Özel günleri saçma buluyorum şimdi bunu ona inandıramam. dsdssd
Belki o da saçma buluyordur shsj böyle bahane görmedim
Yürü diye değil de :D sen sosyetic arkadaşını tanımıyor musun ouziii jsksks
Saçma sapan işlerle işim yok ama yapanlara kolay gelsin 😃
Sevgililer gününde hiç sevgilim olmadı. Bu saatten sonra da olmasa da olur. Öyle bir saçmalıkta yapmam, kullanmış gibi.
Kiralanıyor mu? Nasıl oluyor, nereye ilan veriliyor?
Yok be :D
Nöbetçi sevgiliiiii 😁
https://youtu.be/hTz3TOWPoS8
Hajsakdödjala :D
😄
Hiç böyle manyakca birsey duymadım bunu yapan var mi?
Vardır belki 🙄
Kadınlar iş başına biraz çalışın. hep erkek hep erkek ayıp yahu 😂😂😂😂😂
Bize ters hdjd
jsjs yeni nesil bunu görüyor da ondan. Geçen bir yerde bir görsel gördüm, dizilerle alakalı, adam altına yazmış artık metresi saklamak yok direkt alıp karısının yaşadığı eve getiriyorlar.. ne görüyorlar ki, neyin doğru neyin yanlış olduğunu ait edebilsinler.
Ahir zaman işte..
Sevgilim olsa da sevgililer günü kutlamayanlardanım o yüzden her türlü rahatım 😀
En güzeli, bu ben sjsk
Öyle bir planım yok çünkü zaten var bir tatlı belam limon yüzlüm 💚
Limon yüzlüm ne beh xjxjxi
Limon çiçeğim varsa yüzlüm de vardır shsj :D
İyice tanımadığım ciddi bir yola girmeyi düşünmediğim biriyle sevgili olmam. Sevgililik öyle çocuk oyuncağı değil benim için.
Biriyle sevgili oluyorsam evlilik yolunda adım atıyorum demektir
Sevgililer gününün bi önemi yok bence. Önemli olan diğer günlerin nasıl olduğu. Alakasız bi günde hediye vs oluyor mu? Oluyorsa sevgililer günü çokta önemli değildir.

Aslında o gün date gitmek. O günden sonra sevgili olmak için çok iyi bir fırsat.
Hayır öyle bir şey yapmam ben seçici biriyim sevgi veya yoksa kimseyle sevgili olmam belki de beni zor yapan da bu seçici yanımdır 😂
Hayir imkanim olsada yapmam o gun icin bir suru para gitcek imkanim olsa simdi yapar 13 subatta terk ederim ya da 15 subatta yaparim djjxhxh
O ney yav damsız almıyolar denilen kulübe girmek için yoldan geçen ayyaş dayıyı çevirme misali... Hiç gerek yok hiçç
Ay hayır tabisi dkfjk
Ay niye kız sjsjs
Olacaksa belli bir süre olsun bir gün için uğraşamam djfjf
İşte bir gün 24 saat belli bir süre djkd
aman olsun da nasıl olursa olsun kavramı!!! cıksss bana göre değil
Ben sadece gerçekten duygum olduğu biri ile sevgili olurum yoksa yalnızlığı tercih ederim.
Hayır tabikide duygusal bağ kurulmadan olacak iş değil sevgi lazım
Çok saçmaladıgim zaman olmuştur ama yok artık bu kadar değilim.. kendimi severim ohh 😂
Kendine saygısı olan biriyim. O yuzden hayir Tabiki
Valla hiç önemsemiyorum olmuş olmamış hiç farketmez
Sırf o gün için böyle çabalara girmem.
Sırf var demek için sevgili yapmak ne kadar saçma bence hiç gerek yok
Ya hep ya hiç…🚬
Seven olsa yapardım öyle sadece sevgilim olsun diye yapmam
Hayır, hiç bu kadar saçmaladım şükür ¢
13 Şubat aksamı cingar çıkartıp 15 şubatta tekrar barışırım
Yas oldu 32 ergence geliyor artık böyle şeyler
artık ilgi duyduğum kişiye yanaşırım eskiden aşık olmadan olmaz kafasındaydım
bana birini bulursan neden olmasın. sana bile hediye alırım :D
Ooo bakarız o zaman :D
Niye yapayım dengesiz yalnış birini bulacaksam yalnız kalayım daha iyi
Sevgililer gununun nasik bir ozelligi var sacma sapan bir gun sirf o gun icin sevgili yapmak kadar ezik bir davranis yoktur herhalde
Yok kız niye yapayım 😂
ekşııın olsun
Geçen sevgililer gününde milf bir kadınla buluşup seks yapmıştım asıl sevgilimle de seks sonrasında sevgililer gününü kutlamıştık.
İhtiyacım yok ayrılmayı düşünüyorum hatta
Eh yok artık :D
Paraciklarim daha kıymetli matmazel
Fakir seni
Fakire yardım sevaptır derler
Sevap kotam dolmuş :D
Ne zman açılır
:D bilmem
İşine gelmedi sen var ya sen fenasın
Fenayım galiba son zamanlarda çok duymaya başladım :D evet fenayım sjskks
Kendini bilmende güzel bir şey takdir ettim seni.
😅😅
Özel günlere takılmaya bir tek ben miyim ncdkdnkd doğum günlerini bile sevmem bir de o güne özel sevgili yapıcam hayatta olmaz
Hayir mümkün değil 😊
Yalnızlık kötü mü seviyom özgürlüğü
sırf o gün için yapmam. istiyorsam yaparım.
Gerek yok be cancagazim
Saçmalık olur..
Hayır. Bana yakışmaz.
Hayır yapmam kardayım daha ne olsun 😂😂
Bu yaşıma geldim bir kızla sevgili olmadım.
Yapmam yapanıda anlamam🤦♀️
Gerek yok hersey anlik gelisiyo
Ben hiçbir zaman yalnız kalmam🙊
Yapamam vicdanım sızlar.
Hayır , karsıya büyük saygısızlık bu.
Yalnız kalmak isterken böyle şeylere girişemem
Neyse ki böyle bi derdim yok
Hayır
Hayır yapmam yanlızlık tercihimdir
Benim için herhangi bir günden farkı yok
Boş sorular boş amaçlar 🤣
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?