İkimizde evliyiz. ilk o ilgisini belli etti sonra aşık oldum. ama adam hiç bir kanaldan iletişime geçmek istemiyor. neden istemi?

Aynı kurumdayız, binada yalnızken birlikte olduk ama ayak üstü, 5dk sürdü. sonrasinda adam kuruma bile gelmedi, hiç bir kanaldan iletişimimiz yok niyeti ne?

Güncellemeler
+1 yıl
Hep istiyorum ama korkuyorum diyor. Birkikte olduktan sonra da pişman oldu. Ama sindirim geri geleceğini düşünüyorum
İkimizde evliyiz. ilk o ilgisini belli etti sonra aşık oldum. ama adam hiç bir kanaldan iletişime geçmek istemiyor. neden istemi?
Cevapla