Sevgilim oturduğum şehirde okuyor. Aile evine gittiğinde çok az yazıp arıyor sizce neden ?

Üç aylık ilişkimiz var. İki defadır eve gidince sabah gunaydin akşam iyi geceler yazar. Çok nadiren gün içerisinde arar beni iki dakika konuşur kapatır. şu an evde dedesi vefat etti iki hafta oldu. Ama yaşlı diye çok şey yapmıyor. Son günlerde aradığında gülüyor bile yani. Ama neden eve gidince adam akıllı yazmiyor artık şüpheye düşüyorum. Beni takmıyor mu ailesinin öğrenmesini mi istemiyor anlamadım. Ona söylesem anlayışsız olacam dedesi vefat etti sonuçta. Ama bilmiyorum iki defadır böyle. Hiç mi yazamaz insan

Sevgilim oturduğum şehirde okuyor. Aile evine gittiğinde çok az yazıp arıyor sizce neden ?
Cevapla