Sevgilim ailesinin yanındayken bana çok yazmıyor, sizce normal mi?

Erkek arkadaşım ailesinin yanına gitti kardeşleride yanındaymış, ama ordayken bana pek yazmıyor. Dünden beri 1-2 mesaj atmıştır anca. Aileside biliyor beni. Ama yazmıyor diye içim rahat değil. Geriliyorum böyle olunca. Napsam? Pazara kadar orada kalcak.

Sevgilim ailesinin yanındayken bana çok yazmıyor, sizce normal mi?
Cevapla