Direksiyon hocama aşık oldum. Sizce o da bir şeyler hissediyor mu?

Direksiyon hocama aşık oldum. Asıl mesleği psikolog fakat geçici süreliğine çalışmaya başlamış. Bana ders verdi o da bana sorular sordu 1 hafta boyunca. Yaşımı, mesleğimi, hatta bir ilişkide nasıl biri olduğumu sesimin çok güzel olduğunu söyledi, bana şarkılar falan açtı. Ne tür alışkanlıklarımın olduğunu hepsini sordu. Bugün sınavı geçtim ve artık göremiyicem. Sizce o da bişeyler hissetmiş midir. Numaralarımız kayıtlı birbirimizde ne yapmalıyım (lütfen dalga geçmeden akıl verin)

Direksiyon hocama aşık oldum. Sizce o da bir şeyler hissediyor mu?
Cevapla