Bir araştırmaya göre fizyolojik olarak kendimize benzeyen kişilerden hoşlanma ihtimalimiz daha yüksekmiş. Sizce de öyle mi?

Sarışınların ilgisini sarışınlar, çekik gözlülerin ilgisini çekik gözlüler, uzun boyluların ilgisini uzun boyluların çekmesi gibi... Sizce bu doğru mu? Sizin de ilginizi fiziki olarak kendinize benzeyen kişiler mi çekiyor yoksa daha farklı olanlar mı¿

Bir araştırmaya göre fizyolojik olarak kendimize benzeyen kişilerden hoşlanma ihtimalimiz daha yüksekmiş. Sizce de öyle mi?
Bir araştırmaya göre fizyolojik olarak kendimize benzeyen kişilerden hoşlanma ihtimalimiz daha yüksekmiş. Sizce de öyle mi?
Cevapla