Kız arkadaşım 2 aydır soğuk davranıyor, bu durumda siz ne yapardınız?

Kız arkadaşım son 2 aydır çok soğuk davranıyor. Arıyorum açmıyor ve geri dönüş yapmıyor çoğu zaman ve mesajlara ikişer saat arayla cevap veriyor. Sabah 9 da günaydın yazmışsam saat 13 ten önce cevap yazmıyor. İşi olduğunu söylüyor halbuki herhangi bir işte çalışmıyor evde hep. Akşam arasam yine işim var diyor. Bir sorun mu var diye sorunca bağırıp çağırıyor 7/24 seninle mi ilgilencem diyor. Buna ses etmedim anlayış göstermeye çalışıyordum.

Ancak son olayda ayrıldım. Dişçiye gidecekti ısrarla devamlı gittiği dişçiye randevu almaya uğraştı ve aldı. Döndükten sonra sürekli adamı anlatıyor ve adamın kendisine "kızım" diye hitap etmesinin zoruna gittiğini söyledi. (29 yaşına rağmen 18 gibi gösterdiği için) "ne güzel işte yaşını göstermiyorsun, adamın da kızı vardır içinden öyle demek gelmiştir" deyince "hayır benden 6-7 yaş büyüktür evli de değil öyle bir görünüşü yoktu" dedi. Ben zarf attım "sosyal medyasına baktım adam evli" diye "ben bulamadım bana da at" dedi. "eşiyle fotosu bile var napcan boş ver" deyince "hayır inanmam buna çünkü adamın parmağında yüzüğü bile yoktu" deyince bende şarteller attı ayrıldım.

Siz de böyle bir durumda kalsanız ayrılmaz mıydınız?

Ayrılırım
Ayrılmam
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Kız arkadaşım 2 aydır soğuk davranıyor, bu durumda siz ne yapardınız?
Cevapla