Kız arkadaşım son 2 aydır çok soğuk davranıyor. Arıyorum açmıyor ve geri dönüş yapmıyor çoğu zaman ve mesajlara ikişer saat arayla cevap veriyor. Sabah 9 da günaydın yazmışsam saat 13 ten önce cevap yazmıyor. İşi olduğunu söylüyor halbuki herhangi bir işte çalışmıyor evde hep. Akşam arasam yine işim var diyor. Bir sorun mu var diye sorunca bağırıp çağırıyor 7/24 seninle mi ilgilencem diyor. Buna ses etmedim anlayış göstermeye çalışıyordum.
Ancak son olayda ayrıldım. Dişçiye gidecekti ısrarla devamlı gittiği dişçiye randevu almaya uğraştı ve aldı. Döndükten sonra sürekli adamı anlatıyor ve adamın kendisine "kızım" diye hitap etmesinin zoruna gittiğini söyledi. (29 yaşına rağmen 18 gibi gösterdiği için) "ne güzel işte yaşını göstermiyorsun, adamın da kızı vardır içinden öyle demek gelmiştir" deyince "hayır benden 6-7 yaş büyüktür evli de değil öyle bir görünüşü yoktu" dedi. Ben zarf attım "sosyal medyasına baktım adam evli" diye "ben bulamadım bana da at" dedi. "eşiyle fotosu bile var napcan boş ver" deyince "hayır inanmam buna çünkü adamın parmağında yüzüğü bile yoktu" deyince bende şarteller attı ayrıldım.
Siz de böyle bir durumda kalsanız ayrılmaz mıydınız?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer