Arkadaşlıktan flört olduk ve tekrar arkadaş kalmamızı istedi, ne yapayım?

merhabalar arkadaşlar ben 2 sene önce instgramdan bir kızla tanıştım o benim arkadaşımla takipleşiyormuş arkadaşım fotoğrafta benide etiketledi ordan görüp eklemiş bana istek attı bende geri döndüm öylece konuşmaya başladık 2 mizde farklı şehirlerdeydik ben onun olduğu şehirden taşınmıştım sonrasında arkadaşça konuşmaya devam ettik numarasını verdi whatsapptan konuşalım dedi öylece konuşuyorduk ben arada onun olduğu şehire gidiyordum orada hem arkadaşlarımı görüyordum hemde onu beraberkende çok güzel vakit geçiriyorduk hatta mekanlara filan gittiğimizde herkes bizi çift zannediyordu sonrasında Kasım ayında tekrardan bir işimden dolayı gittiğimde tekrardan buluştuk çok güzeldi o gün ve farklı bir şey vardı yakınlaşmıştık birbirimize karşı hislerimizin olduğunu fark etmiştik ve arkadaşlığımızı ilişkiye taşımayı denedik aralık ayında tekrardan onun için geri döndüm beraber gene güzel vakitler geçiriyoruz her şey çok güzel geçtiğimiz günlerde 21 ocakta seni çok özledim kokunu özlüyorum diyen biri 22 ocakta beni arayıp şu an flörtüz ve dahada ilerleyeceğini düşünmüyorum konuşmayı bitirelim arkadaş olarak kalalım eskisi gibi dedi bana karşı sevgisinin arkadaşça olduğunu söyledi oysa sarılıyorduk öpüşüyorduk el ele dolaşıyorduk nasıl böyle hissettiğini anlamadım bende ona seninle arkadaş olarak kalamayacağımı sana olan hislerimi bildiğini söyledim oda evet beni sevdiğini biliyorum hissediyorumda dedi ama benim onu sevdiğim kadar o beni sevemiyormuş konuşmamız bitti 2 senedir her gününü bildiğim insanla konuşamamak çok üzüyor onu hep merak ediyorum özlüyorum ama o bana hiç yazmadı bende ona yazamıyorum arkadaş olarakta kalamıyorum çünkü onu seviyorum bana en son dediği buraya geldiğinde beraber bir çay içeriz konuşuruz ama arkadaşça dedi bende zamanı gelince bakarız dedim arkadaşlar sizce nasıl bir yol izlemeliyim birde bana kimseyle konuşmayacağını ilişki düşünmediğini söyledi bende geçen gün onun tanımadı bir arkadaşıma istek attırdım geri takip yaptı ve çocukla konuştu konuşabilir fakat daha konuşmayı bitirmemiz 6 gün olmuş ve bana kimseyle konuşmayacağını söylemişti çok karmaşığım sinirliyim fakat seviyorumda kusura bakmayın uzun oldu ama böyle sizce ne yapmalıyım son kezde olsa onu görmelimiyim arkadaş olarak kalamam onun farkındayım.

Arkadaşlıktan flört olduk ve tekrar arkadaş kalmamızı istedi, ne yapayım?
Cevapla