Flört, arkadaş kalalım dedi. Aramızda yeniden bir ilişki olur mu?

Arkadaş kalıcaz ama Clube gidicez ve ayrı evde kalıcaz bir arkadası daha gelicek 7 ay flört kaldık anlaşmalı bitirdik sizce evde bir seyler filizlenir mi

Flört, arkadaş kalalım dedi. Aramızda yeniden bir ilişki olur mu?
Cevapla