Hiç bir zaman kadın arkadaşım olmayacak sanırım sizce bu bir eksiklik mi?

Çok kaşarım yıllardır hiç kız arkadaşım olmadı kızlar genelde bana uyuz oluyorlar sizce hiç kız arkadaşımın olmaması bir eksiklik mi? Yoksa erkeklerle arkadaş olmak daha mı güzel?
Hiç bir zaman kadın arkadaşım olmayacak sanırım sizce bu bir eksiklik mi?
Cevapla