Hiç kız arkadaşımın bu zamana kadar olmaması kötü bir şeymi?

Eksiklikmiş gibi düşünüyorlar ama benim hiç öyle bir arayışım olmadı. Şimdi bir kız olunca ne oluyor hamile kalma derti, masrafları, tribleri, laf sokmaları saymakla bitmiyor. İyi yanı sadece evlenirsen yemek yapması olabilir zaten onda da masrafları erkek karşılıyor. Şimdi eskorta da gittim bir kaç tane ayrı ayrı kadına çok zevkte almadım işimi tam görmeden çıktım. Biri olmayınca başkasında belki vardır bir keramet dedim. Ama ailem çevremdekiler neden biri yok hayatında diye çok sorguluyorlar. Abicim gerek var mı böyle çok rahatım. Varsa biriyle hayatımı birleştirmek için bir sebep söylerseniz mutlu olurum.
Hiç kız arkadaşımın bu zamana kadar olmaması kötü bir şeymi?
Cevapla