Ben sana o gözle bakmadım dedikten sonra neden yine mesaj atiyor?

1 yildir birinden hoşlanıyorum kendisi eski sevgilimin en iyi arkadaşıydı. Eski sevgilim 2bucuk yıl once vefat etti ve ben onun en iyi arkadaşına aşık oldum duygularımı itiraf ettim bana ben sana o gözle hiç bakmadım dedi. Bir yıldır snaplarımı açar ama hiçbir zaman yazmaz, ondan hoşlandığı mı duyduktan sonra her gün snap atıp yazıyor. Anlayamıyorum ne yapmak istediğini
Ben sana o gözle bakmadım dedikten sonra neden yine mesaj atiyor?
Cevapla