Bir ilişkide erkeğin 18 yaş altı kızın ise 18 yaş üstü olması sizce sorun yaratır mı?

Bir ilişkide erkeğin 18 yaş altı kızın ise 18 yaş üstü olması sizce sorun yaratır mı?
Ben sübyancılık olarak nitelendirdim ama bazıları 18 yaş altı olanın erkek olmasından dolayı bunun sorun olmayacağını normal olduğunu iddia etti :D öyle bir tanıdığım vardı kız 30 yaşındaydı oğlan ise 16 siz bu olaya nasıl yaklaşıyorsunuz?

Bir ilişkide erkeğin 18 yaş altı kızın ise 18 yaş üstü olması sizce sorun yaratır mı?
Bir ilişkide erkeğin 18 yaş altı kızın ise 18 yaş üstü olması sizce sorun yaratır mı?
Cevapla