18 yaşında erkek, 23 yaşında kız birlikteliğinde sorunlar olur mu?

18 yaşında bir flörtüm var ben de 23 yaşındayım. Aramızda yaş farkından dolayı bşraz tedirginim. Ama konusurken iyi hisdediyorum o da öyle ama yine de bşraz ergen gibi oluyor. Sizce etik mi bu yaptıgım. Konusmayı aonlamdırmalı mıyım

Güncellemeler
+1 yıl
Merak edenler için bu ilişki olmadı arkadaşlar. Hekes dengi dengine...
18 yaşında erkek, 23 yaşında kız birlikteliğinde sorunlar olur mu?
Cevapla