Ondan hoşlandığımı biliyordu. Direk bir flört dönemi yaşamadık ama ben çok belli ediyordum. Bir iki kere hikayeme etkileşim yapmıştı ama sonra hiç konuşmadık. Sevgili edinince o ben de onu her yerden çıkartmıştım. Şimdi eklemiş ama hiç hikayelerime bakmıyor. Kendi atıyor hikaye ve eskiden hep bakardı. Kasıtlı olabilir mi? Kendisi eskiden üniversite sınıf arkadaşım. Çok flörtöz bir tip.
Cevabın nedir?
Cevapla
Gizli Üye(36-45)+1 yılHikayelere bakması da ilgi göstergesi değil ama bakmaması ilgisizlik. Ayrılınca yedekte olduğunu düşündüklerini toplama kampına toplamış işte. Oradan ekmek çıkmaz ilişki olmaz onla boş ver onu
0128 Yorumla
Soran+1 yılEvet bir sürü kadın ekliyor ve eklemiş zaten ama eklemesi çok alakasız yazsam konuşur mu acaba
Cevap sahibi+1 yılYazsan konuşur tabi. Eklemesi alakasız değil. Cebinde misin diye bakmış eklemiş. Kabul ettiğin için evet burdayım demişsin
Soran+1 yıl@BöcekReis normalde hep bakardı. Eskiden. Ki bilipte geri eklemesi ondan hoşlandığımı da beni düşündürdü.
Soran+1 yılKotu bir donemdeydim zaten istegini de bir hafta sonra Kabul ettim
Cevap sahibi+1 yıl@BöcekReis nasıl ya bundan emin misiniz?
Cevap sahibi+1 yıl@BöcekReis neden peki sizce?
Soran+1 yıl@BöcekReis ya zaten bana asik veya Cok hoslaniyor diye bi dusuncem yok adam cogu Kişiye Karsi oyleydi daha once Ben sadece kendisiyle biraz konusabilmek istiyorum bi beklentim yok illa iliski anlaminda icimde kaldi cunku
Soran+1 yıl@BöcekReis tanamdir deneyeyim en kotu bi yazar sansimi denerim zaten dedigim gibi beklentim yok sadece icimde kaldi onunla konusamamak
Soran+1 yıl@BöcekReis olabilir baska kizlara da yaziyor begeniyor goruyorum… foto atinca benimkileri de begenirdi. Ama yürüdüklerinin eski fotoğraflarını begeniyor bana bunu hiç yapmadi mesela
Cevap sahibi+1 yıl@BöcekReis yok sorun değil benim de ilgimi çekti 😄 bende de var bu numuneden bir tane. Eskiden anında bakar kesin emoji cevap atardı. Sonra bu bana çok sık ve gece gündüz yoğun yazınca ben love bombing yaptığını düşündüm. Bir kaç kişiden de çapkınlık hikayesini duydum. Sordum. İnkar etmedi ama önemsiz dedi. Bende beni de o önemsiz katagorisinde sanmasın diye buna sadece arkadaşız, sınırlarımı geçersen seni anında çıkarırım hayatımdan dedim. Sonra bu da bana ben ne zaman ararsan yazarsan müsaitim , ben yazmam artık rahatsız etmem seni dedi. Eskisi gibi anında bakmıyor. Mesela bir durum atıyorum genelde 20 21 saat sonra bakıyor.
Cevap sahibi+1 yılBir geçende bir arkadaşla restoranda yemek yerken uzaktan gördü beni, ben onu daha önce farkettiğim için o tarafa hiç bakmadım. O gün hemen baktı 2 durumuma da. Ama sonraki günler yine aynı. Bazı hikayelerimi görmeden kaçırdı hatta. Ama ben artık beni takmadığını düşünüyorum
Soran+1 yılBizim böyle etkileşimimiz olmadı ben oldukça utangaç o da oldukça dışa dönük ve flörtöz biri ama ondan hoşlandığımı anlamıştı okuldayken keza instagramda da belli ettim bir iki yazdı ama yazdığı konu Hakkında bilgim olmadığı için beğenip geçtim. Zaten sonra da sevgilisi oldu üzülüp silmiştim. Şimdi bir sene sonra geri ekledi sevgilisinden ayrılmış.
Cevap sahibi+1 yılYok benim dediğim benim peşimdeydi, aşırı ilgi iltifat modundaydu. Hatta bir sabah bana DNRa gitmiş mesaj attı, ben kendi zevkime göre seçersem belki sevmezsin, sen seç , ben alayım sana hediye kitap dedi ama ben kabul etmedim. Ama çapkınlık hikayeleri beni korkuttu. Ama Zeus gibi aşırı yakışıklı benimki. Ama bence takmıyor artık beni. Zaten instagramı kız dolu.
Soran+1 yılBenimki de aynı ya baya yakışıklı ve sürekli kız ekleyen birisi ama kızlar genelde takipten çıkıyor bunu sürekli kendini paylaştığı için sanırım😅😂 neyse ya hayırlısı neyse o olsun hepimiz için de kimse vazgeçilmez değil en sonunda
- +1 yıl
Her şey sadece elde edene kadar işte. Ondan sonra soğumaya başlıyorlar bir sonraki kişiye geçiyorlar hemen. Benimki de bayağı çapkındı. 3 yıl konuştuk yüz vermiyordum hep peşimden koşuyordu. Birden love bombing yaptı beni kendine bağladı sonra artık beni elde ettiğini düşününce gitti başkasıyla yattı. 5 ay sonra bunu öğrendim ve öğrendiğim an tek kelime açıklama yapmadan konuşmayı kestim. Yaklaşık 3 haftadır konuşmuyoruz sadece hikayelerime bakıyor. Bir kere bile neden böyle yapıyorsun diye sormadı bana. Bunun yerine farklı farklı kızlarla takılmaya başladı. Hikayelerime de acaba onsuz mutlu muyum mutsuz muyum diye meraktan bakıyordur. Sizinki de restorandan sonra meraktan acaba ona gönderme yapmış mısınız diye anında açıp bakmış durumlara. Bu erkekler hiç değişmez ya hepsi mi aynı olur
Cevap sahibi+1 yılYok benimki kendini paylaşsa da sorun eden olmaz , kaslı kaslı acayip bir şey ama işte çok çapkın. Kullanılmak istemem ben isterse gerçek Zeus olsun
Soran+1 yıl@BöcekReis biz bence bunları seçiyoruz düzgün erkekler kapıldı 😅😂😂
Soran+1 yıl@BöcekReis kızla ayrılalı da baya oldu ama 6-7 ay falan. Hesabı kitli kızınki de kitli. Of bilmiyorum
Soran+1 yıl@BöcekReis yok yok eminim
Soran+1 yıl@BöcekReis orası öyle ya dediğim gibi bir beklentim yok ilişki anlamında sadece hislerimi belli edebilmek biraz konuşabilmek istiyorum o kadar
Soran+1 yıl@BöcekReis ben biraz bu çocukla konuşmak istiyorum ya biraz özgüvenim olsa çoktan yazmıştım ama işte cesaretim yok
Cevap sahibi+1 yıl@BöcekReis siz bu işten anlıyorsunuz ya valla yorumlar nokta atışı 😄 o gün yemek yediğim arkadaş erkekti. Ve biz farklı ilçelerde yaşıyoruz. Bu ara beni defalarca kahve içmeye çağırdı. Benim oraya gelince muhakkak haber ver kahve içelim dedi. Ben bu çapkınlık hikayelerinden dolayı senle yanlız kahveye gelmem ben dedim. O da dedi ki yanında kim olursa olsun kabulüm, görüşelim dedi. O günde yanımda başka bir erkek vardı ve o bana 2 gün önce ne zaman geliyorsun beklemedeyim hala dediği halde haber etmedim ya. Ona da biraz bozuldu sanırım ama sormadı. Eskiden geldin neden haber vermedin diye sitem ederdi. Artık sitemde etmiyor. Bence beş kovalamaktan sıkıldı. Kovalamadan yakalayabileceği kızlar varken benle uğraşıp durmak istemedi bence
Cevap sahibi+1 yıl@BöcekReis hayal kırıklığı mı olur, kullanılır diye mi?
Soran+1 yıl@BöcekReis ne gibi? Sonuçta dediğim gibi bir beklentim yok.
- +1 yıl
Görüş sahibi buna benzer bişey de yaşadım. Eskiden peşimden koşan beni kovalayan çok yalvaran biri vardı ben de hep geri çeviriyordum bunu hep geri dönüyordu yine yalvarıyordu ve bu baya hoşuma gidiyordu yalan yok dfdfd bu kişi birden hikayelerime bakmayı kesti mesaj atmayı kesti ve çok soğuk davranmaya başladı işte o gün çok tuhaf oldum çok yıkıldım kendimde kusur aramaya başladım sonra anladım ki beni yakalamaktan yorulduğu için benden vazgeçmiş. Ben de vazgeçtim şimdi arada bir mesaj atıyor ama eskisi gibi değil artık. Sadece tek bildiğim şu ki bu tip erkekler sadece eğlenmek amaçlı kız istiyorlar ciddi düşünmüyorlar bu yüzden saldım gitti
Soran+1 yıl@BöcekReis narsist ya onlar. Narsist erkek diyorlar ya bence hepsi öyle. Ciddi dusunmek istememekten ziyade bence ciddi ilişkide kimse onlarla zaten istemez kim güvenir böyle geçmişi olan birine? Açıkçası sizce ben bu kişiye hikayelerini beğensem bana yazar mı 😂😂😂 şu an yazdığı pek kız yok gibi
Cevap sahibi+1 yıl@BöcekReis bende senle aynı fikirdeyim , zaten istediğini alsa da aynı sürede sıkılacaktı, almayınca da sıkılıyor. Yakışıklı mı evet. O gün görünce Zeus’u beynimden vuruldum. Hatta dedim sen bu adamı nasıl reddediyorsun , karşına gelse otursa şimdi hadi benle kahve içmeye geliyorsun dese hayır diyecek dirayeti bulamayabilirdim. Ama sonuçta duyduğum hikayeler baya korkutucu ve nasıl olsa bitecekse , elde edemeyip bitenlerden olmayı tercih ettim ben.
Soran+1 yıl@BöcekReis doğrusun aslında. Kendimi de kandırıyor olabilirim :( ama biliyor musun içimde kaldı konuşamamak… her gördüğümde adını konuşamadığım aklıma geliyor kızlar. Sanki söylesem rahatlicam normal mi
Cevap sahibi+1 yılSoru sahibi bence böyle birine itiraf etmek kendini yem etmektir. Zaafında var kullanırsa seni duygularınla oynayıp, çok riskli
Soran+1 yılValla ne deseniz haklısınız karşı da çıkamıyorum peki bu içimdeki histen nasıl kurtulucam yarım kalmışlık hissi var içimde
- +1 yıl
Soru sahibi ben de son konuşmamı yapamadığım için bayağı içimde kaldı ama gururum buna izin vermiyor çünkü bu kişi ne çapkınlığından vazgeçecek ne de beni eskisi gibi sevecek diye düşünüyorum bu yüzden kendimi tutuyorum. Neden o değil de ben yazayım diyorum. O da konuşmak isterse bir yolunu bulup konuşur demek ki konuşmak istemiyor ki yazmıyor diye düşünüyorum.
Görüş sahibi size gelirsek bu benzer durumu o bana çok ilgi gösteren kişide yaşadım. Benimki milyarderdi anında istediğim her şeyi kaç dolar olduğuna bakmadan alıyordu. Belki hayatım boyunca bu kadar zengin birisine rastlamayacağım hiç ama buna rağmen reddettim. Reddetmekten keyif alıyordum zengin birisi peşimden koşuyor ne güzel diyordum. Bu arada Zeus diye hitap ettiğinizi görünce hep gülümsüyorum 😂 Bayağı yakışıklı ve çekici olsa gerek Zeus beyefendi :))
Soran+1 yıl@BöcekReis yok haklısınız ben karşılıklı hiç konuşamadım flört olarak o içimde kaldı sadece yoksa dediğinizde çok haklısınız. Bu 30 yaşına geldi okulu bile bitiremedi kız kovalardı hep bir de spor salonunda hep. Neyse ne işte benim aklıma düştü bir kere, sınandım 😂
Cevap sahibi+1 yılBeni görmeden iki gün önce mesajlaştık biz Zeusla. Arayacaktı beni, o an ben ev süpürüyordum. Hatta espirili dedim süpürgeme bindim şu an ev süpürüyorum. O da tekrar demedi arayım diye ama o gün bana dedi ki; benle rahat konuşamıyormış derdini rahat anlatamıyormuş. Bende dedim sınır çektiğim konularla mı ilgili derdini paylaşamaman, yoksa bana mı güvenmiyorsun? Bunun üstüne arayacaktı, işim olunca o an konuşamadım. Sonra da o aramadı ve beni gördü. Sanırım ben onu takmıyor gibi davranma işini biraz abarttım ama o da biraz daha güvenilir olsaydı. Suç benim mi? Etrafımdaki çöpü kadınla şöyle ya da böyle bir alakası var. Tamam çoğunda kadınlar adım atmış ama herkese de cevap vermek zorunda mıydı. Napim kendimi korumaya çalışıyorum işte bende böyle
Soran+1 yıl@BöcekReis ahaahahah yazıp sonra da ghosting yapıp rahatlasak mı acaba Ahahaha 😂 benim pek ilişki geçmişim de yok ondan tecrübesizliğimde beni geri çekiyor.
Cevap sahibi+1 yıl@BöcekReis Balla Zeusum da zeusum. Şöyle diyim sana 1.90 boyunda. Üçgen öyle böyle kaslı değil. Fiziği her detayıyla çok iyi. Bir erkeğin bacakları bile güzel olur mu üffff. Popo desen taş. Göğüs kısmı zaten bir harika. Güçlü. Bakımlı, kıl tüy yok. Güveniyor bir de sürekli sergiliyor kasları filan. Yüzüne gelince dişleri çok güzel, gülüşü, gözleri kısık bakması, burnu kulakları bilmiyorum bence çok dikkat çekici biri. Bana baya iltifatta etti ama ben bir kere sende fena değilsin gibi bir şey söyledik. Öyle iltifatlara boğmaıdm
Cevap sahibi+1 yılBen yazsam şu an çok samimi bir cevap alamayabilrim. 😄
Soran+1 yılAyni kisi olmasin ya inan ki Benimki de boyle 😂😂 kac yasinda seninki
Soran+1 yıl@BöcekReis bence de
Cevap sahibi+1 yıl@BöcekReis benimki e valla kızlar sizinki ne? Aynı kişiden bahsediyor olsak ne gülerim ama 😂
Cevap sahibi+1 yılSoy ismi de k ile başlıyor , sizden de alalım cevapları 😄
Cevap sahibi+1 yıl34-35 yaşında bu arada benim dediğim
Soran+1 yılT Benimki ay bide kac yasinda adamlar ya Seninki de buyukmus 20li yaslarda olsa ergen dersin ama cidden hepimizinki de bence kisilik bozuklugu sahibi falan nerden tutulduysak 😂
Cevap sahibi+1 yılBen kendim de senden büyüğüm sanırım. Bu modellerden her yaş grubunda var demek ki 😂
Cevap sahibi+1 yıl@BöcekReis buna sevineceğim 40 yıl aklıma gelmezdi 😄
Soran+1 yılKızlar bu çocuk üniversiteden sınıf arkadaşımdı artık görmüyorum aslında bana en son ne tavsiye ediyorsunuz dışarıdan bir göz olarak
- +1 yıl
Üçümüze de geçmişi unutup önümüze bakmamızı tavsiye ediyorum. Ben yeni insanlarla tanışmaya başladım. O kadar iyi geliyor ki bu yüzden hayatımdaki o eski toksik kişiyi gittikçe unutuyorum ve böyle bir şeyi başarmaya yaklaştıkça içim kıpır kıpır oluyor. Yarım kalan bazı şeyler var söyleyemediğim son sözler var evet ama onları da bir deftere falan yazarım öyle bir anı olarak kalır bir köşede diye düşünüyorum
Cevap sahibi+1 yıl@BöcekReis parti kur oy vereyim diyorum 😄
Soran+1 yıl@BöcekReis dogrusun kimse de yok ya su an çalıştığım yerde bile düzgün erkek yok ondan aklım hep eskiye gidiyor belki de
- +1 yıl
Görüş sahibi oluuur oylarınızı şimdiden bekliyorum 😂
Soru sahibi bak kendin de doğru cevabı bulmuşsun bile. İnsan yalnız ve ilgisiz kaldıkça ilgi ve sevginin boşluğunu hayatında hisseder. Bu yüzden otomatik olarak eskiden o boşluğu dolduran kişiyi hatırlar ve ona özlem duymaya başlar. Onun hakkındaki kötü anıları unutur onu çok iyi biri olarak hatırlar. Bu yüzden o kişiyle yeniden iletişim kurmak ister ama iletişim kurmaya başlayınca da neden birlikte olmadıklarını tekrar hatırlamaya başlar
Soran+1 yıl@BöcekReis canım çok haklısın aslında eskiden o vardı tamam aramızda bir flört yaşanmadı ama arada bakışmamız bir iki şey yazması ama benim cevap verememem hep aklımda :( sagolun kızlar her şey hepimiz için hayırlı olsun inşallah
Cevap sahibi+1 yılAmin inşallah kaç saattir ne güzel bir arkadaşlığımz oldu değil mi ya. İnşallah bundan sonra çok mutlu oluruz 😄
Soran+1 yılHaklısın ya takıntı da yapmamak lazım ben kendime kızgınım aslında neden cesaret edemiyorum herkes birbirine rahatça yazıyor diye. Yoksa olmazsa olmaz aslında. Aman yazsa da çok takıyorum cevap ne yazsam diye. Komple çekicem bu aşk işlerinden elimi ayağımı bana yaramıyor.
Soran+1 yılAynen valla güzel oldu dertleşmek :D
Cevap sahibi+1 yıl@BöcekReis bende aynı fikirdeyim, nerde erkek varsa köküne kibrit suyu moduna getirdiniz beni. Bir de yanlız olmadığımı hissetmekte bana çok iyi geldi. Teşekkür ederim ikinize de 😄
Soran+1 yıl@BöcekReis doğru adam seçersek inşallah bir daha karşılaşmayacağız kızlar hepimiz için hayırlısı olsun ❤️🥰
Cevap sahibi+1 yılUmarım kızlar , hayatınızdaki iyi gelişmeleri buradan bekliyor olacağım 🥰
Cevap sahibi+1 yıl@BöcekReis kızlar dün attığım hikayelere 23 saat sonra baktı ama bugünkülere yarım saat içinde baktı. Sanırım belli bir amacı yok kafaya göre takılıyor. Taktik filan yapmıyor yoksa böyle taktik mi olur 😄
Soran+1 yılBana halen bakmıyor…. :(
Soran+1 yıl@BöcekReis sessize aldım ben her şeyini. Böyle düşünmekten sıkıldım uğraşmayacağım. Benim de yazacak cesaretim yok zaten. Cesaretim yokken zaten bir ilişki de yaşayamam. O da bana yazmıyor. Keşke hiç eklemeseydi ne güzel silip bırakmıştım görmüyordum kimle konuştuğunu.
Soran+1 yıl@BöcekReis eklemeseydi iyiydi Aynen Valla ya haklisin
Cevap sahibi+1 yılValla bundan bir ay önce kadar bir kavga çıkarıp instagramdan ben sildim onu, whatsappa attığım durumlara bakıyor. Bende sadece ona özel atıyorum zaten ama whatsaba atmadığı için ben bir şey göremiyorum. Ama nolacakra baksa da bakıp geçiyor işte yazmıyor
Cevap sahibi+1 yıl@BöcekReis aynen öyle ve bakınca önce bir rahatlama hissi geliyor. Sonra ne oldu bakınca ne geçti eline hissi geliyor. Whatsappa durum atmayı aptallık gibi görüyorum. Öyle biri değilim o yüzden gizlilik ayarlarında sadece ona açık paylaşımlarım. Mal gibi baktı mı diye bakıp duruyorum 10 dakikaya. Aaay ay ben bunun çapkınlık hikayelerini duyup sınır çizmeden önce ne atsam anında bakar kesin emoji ya da mesajla kesin cevap atardı. Eski günleri arar olduk 😄
Cevap sahibi+1 yıl@BöcekReis yaşlı teyzeler amcalar ve ben 😄 biliyordur tabi ya bilmez mi. 😄 bazen öyle saçma şeyler atıyorum ki. Dün mesela örgü ile ilgili bir şey paylaştım 😂
Cevap sahibi+1 yılDur bende onu şaşırtayım uzun süre bir şey paylaşmazsam belki yazar merak edip
Cevap sahibi+1 yıl@BöcekReis arada onu da atıyorum ama işimle ilgili şeyler de atıyorum ki sadece kendine olduğuna çok uyanmasın diye 😂
Cevap sahibi+1 yıl@BöcekReis ama daha 1 hafta öncesine kadar ne zaman görüşcez senden hala gelip beni çağıracaksın diye haber bekliyorum diyen kendisi idi. Buna rağmen saçmaladığımı mı düşünür diyorsun?
- +1 yıl
Erkekler tuhaf varlıklar bir anda değişip vazgeçebiliyorlar işte tam da bu yüzden kafamızı karıştırmayı başarabiliyorlar. Bana her gün yazan peşimden koşan ne kadar da itsem istemesem inatla yazmaya devam eden seni istiyorum diyen aşırı zengin biri vardı. Böyle birisinin anında değiştiğine ve bana artık yazmadığına hikayelerime bile bakmadığına çok şaşırmıştım. Daha dün yalvarıyorken mesaj atmamayı öğrenememişken nasıl oldu da bir anda bambaşka birisine dönüştü diye hayretler içine düşmüştüm. Hatta hikayelerime bakmadığını görünce sinirden sildim takipten çıkardım kendisini ama baktım tık yok. Ona kendim yazmaya karar verdim baktım beni o kadar takmayı kesmiş ki onu sildiğimi bile anlamamış ve yalandan yoğunum demelere başladı artık eskisi gibi konuşmuyordu soğuktu. Birkaç gün konuştuk baktım bana çok ilgisiz yazmayı kestim. Kendimi daha fazla küçük duruma düşürmek istemedim. Ama konuştukça gerçekten benden vazgeçtiğini anlayabiliyordum. Eskiden ben yazmayınca gecenin ikisinde bile zır zır arayan biriydi
Cevap sahibi+1 yıl@BöcekReis ya çok naz yapıp aşık usandırdık , ya tavladıklarını farkettikleri an kaçırdık. İlişkinin dinamiği kaçıp kovalama üzerine kuruldu. Kaçmayı bırakınca adamlarda kovalamayı bıraktı. Yeni dinamik oluşturamayınca bitti. Ya da ilgilerini daha çok çeken yeni birileri var. Bilemiyorum. Siz en son ne zaman görüştünüz?
Soran+1 yılKızlar bence ilişki kaçma kovalama üzerine değil. Gerçek sevgi bu değil yani. Bunlar bildiğin heyecan birini elde etme hissi vs. Gerçek ilişki yaşayan birbirini gerçekten seven çiftlerde böyle taktik falan yok her şey açık. Sevdiğini de sürekli belli ediyor iki taraf güven var vs. Zaten buradan anlaşılıyor burada bir ilişkinin olmayacağı.
- +1 yıl
Soru sahibine kesinlikle katılıyorum şu kaçan kovalayan olayları seven insanlarda olmamalı. Bunlar bizi sevmiyorlar sadece heyecan peşindeler bu yüzden çabuk vazgeçebiliyorlar yeni avlar peşine takılıyorlar. Ben şu bahsettiğim adamla yaklaşık 3-4 gün önce konuştum ama baktım umrunda değilim yazmayı kestim görüldü attım o da bi daha yazmadı
Soran+1 yıl@BöcekReis post attım birisiyle onu beğenmedi ben de hikayesine bakmadım. Bakmayacağım da açıkçası. İlgisi olsun olmasın ekleyip kafamı karıştırıyor sonuçta eskiden bir hissim vardı insan ister istemez umutlanıyor. Halen başka kızları kovalıyor belli. Bıraktım artık ya. Benim yazmamı bekliyorsa bile en azından fotomu begenebilirdi. Uğraşmakta istemiyorum.
- +1 yıl
Evet hiç adım atmamış demek ki hiç istemiyormuş ve başkalarıyla konuşuyormuş. Ben az önce Whatsapp Tracker indirdim whatsappta ne zaman ne kadar çevrimiçi olduğunu görebiliyorum artık. Çevrimiçi oldukça bana bildirim geliyor ve maşallah bayağı konuşuyormuş birileriyle. Böyle şeyleri görmek tam soğuma sebebi benim için
Soran+1 yıl@BöcekReis zamanında attı aslında ama ben hiç geri hiç bir hikayesine dahi cevap vermedim. Belki benden de bekliyordu bilmiyorum. Neyse ya. Evet sen de haklısın.
Cevap sahibi+1 yıl@BöcekReis Whatsapp Tracker doğru çalıştığına emin misin bunun
Cevap sahibi+1 yıl@BöcekReis benimki yine baktı hikayelere bugün kısa süre içinde , yeğenimin doğum gününü paylaştım, iletişim kurmak istese yaşı uzun olsun ot çöp bir şey yazardı ama yazmadı.
- +1 yıl
Görüş sahibi kesinlikle doğru çalışıyor. Emin olmak için defalarca denedim bayağı hoşuma gitti bu kadar güzel çalışması 😂 yeğeninin doğum gününü kutlamaması normal bişey bence çünkü ben de mesela kardeşimin doğum gününü paylaşınca öyle bakıp geçiyorlardı. Ben de onlardan öğrendim artık sadece öyle bakıp geçiyorum 😂
Cevap sahibi+1 yıl@BöcekReis o eskiden paylaştığım çiçeğe bile yorum yazan adamdı 😄 konuşmak isteyen sebep buluyor
- +1 yıl
Evet eskiden saçma sapan her şeye yazan tayfayı çok iyi bilirim 😂 benimki hikaye atmış bayağı ağır hastalanmış ilaçlarını paylaşmış. Tabi benim açıp baktığımı bilmiyor. Acaba gidip halini falan sorsam mı diye düşünüyorum sonuçta kanlı bıçaklı düşmanlar değiliz ama yine de çok kararsızım. Belki de beni kırdığı için yaptıklarının karmasını yaşıyordur 😂
Cevap sahibi+1 yıl@BöcekReis sen o görmeden nasıl gördün ki? Ay bence ilerde yazmadığına pişman olabilirsin. Belki böyle bir sebep bulamazsın bir daha. İlgi görmek istediği çok açık. Sade bir geçmiş olsun mesajı yazarsın kısa.
- +1 yıl
Çok saçma bir teknik ama anlatayım. Hesabı kapalı olduğu için siteler üzerinden hikayelerine bakamıyorum bu yüzden onun hikayesinden bir sonraki kişinin hikayesini açıyorum ve yavaşça önceki yani onun hikayesine doğru kaydırıyorum ama bunu tam yapmıyorum öyle yarım bir şekilde hikayesi tam açılmadan ne paylaştığını görebiliyorum 😂😂 ben de öyle düşünüyorum en azından bir geçmiş olsun demek beni öldürmez
Cevap sahibi+1 yıl@BöcekReis onun senin baktığını görmediğinden bu yöntemi kullanarak emin misin ya görülmediğine? Bence de ya bu kadarı insanlık artık. Benimki aradan bir sene geçti. İş ile ilgili aldığım bir belgeye mesaj atmıştı tebrik ederim başarılarının devamını dilerim diye. Öyle tekrar mesajlaşmaya başlamıştık biz. Yani bana mesaj atmak için bahane aradığını farkettim ama abartılı gelmedi. Bence sende at gitsin
Cevap sahibi+1 yılHatta mesaj at yazdığını da bize söyle olmaz mı 😄
Cevap sahibi+1 yılBenim de bir yazasım var ki sorma
Cevap sahibi+1 yıl@BöcekReis ben gaza getirmeyim o zaman , sonuçta onlar daha çok ayrıntı biliyor
Soran+1 yıl@BöcekReis kizlar yazdii yardimci olun bana da 🤣🤣🤣
Soran+1 yıl@BöcekReis evet hikayesini begendim sonra iste bir hikayeme bisey yazdi
Soran+1 yıl@BöcekReis işte çalışıyorum öğretmenim öğrencin iyi çizmiş dedi sonra çok benzetememiş sana falan dedi ondan sonra ben ne yapıyor ne ediyor onu sordum o da bana sordu ben ona biraz geç cevap verdim ama o da baya geç cevap veriyor daha arkadaşça konuştuk yani
Soran+1 yıl@BöcekReis bir konu hakkında konuşuyorduk bu konu çok uzun yüz yüze görüşelim diyor
Soran+1 yıl@BöcekReis pek güvenilir biri de değil gibi gözüküyor uzaktan tabii ama bilemiyorum
- +1 yıl
Bişey diyim mi? Böyle iletişim kurmak için taktik maktik aradığın birisi senin için uygun bir seçenek olamaz bence çünkü sağlam bir bağlantıda insan taktik aramaya kalkışmaz bence. Konuşmak için yakınlaşmak için çabaladığım ve taktik kullandığım kişilerin hepsinin sonu hüsran oldu benim için. Bir ay geçmiş burdaki görüşlerimden ve şimdi bakınca ben o aşağılık varlık için bu kadar çabaladığıma üzülüyorum. Toksik kişilerden uzaklaşıp yeni güzel arkadaşlar edindim ve inan çok iyi geldi bana
En İyi Cevaplar
+1 yılAmacı dikkat çekmek ve ilk adımı senden beklmesi
02 Yorumla
Soran+1 yılBen hep bakıyorum hikayelerine
- +1 yıl
Belkide bu yetmiyor neden bunu yaptığını sorabilirsin
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
1
Cevap
0Cevap
+1 yılİlgisi yok demek ki
12 Yorumla
Soran+1 yılBen de ona mı bakmasam çünkü ben halen hoşlanıyorum
- +1 yıl
Bakma
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Ekleyip yazmayan ve hikayelere bakmayan erkek neden bunu yapar?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar