Kız arkadaşım uyuya kaldığım için benden ayrılmak istiyor?

Arkadaşlar biz neredeyse 3 aydır birlikteyiz ve ben geceleri pek uyanık kalabilen biri değilim. Eskiden 11 de uyurdum ve kimse için geceleri uyanık kalmazdım. Kız arkadaşımı çok seviyorum ve onun için uyanık kalıyorum ve saat 2-3 e kadar dayanıyorum sonra maalesef uyuya kalıyorum. O beni hep uykun gelincr haber ver diyor fakat bazen uykumun geldiğinin farkına bile varmadan uyuya kalıyorum. O bunun bir problem olduğunu ve onu kukla gibi kullandığımı ve ben uyuya kaldığımda beni beklediğini söylüyor. Evet o da haklı çünkü yani ara sıra olan bir şey değil bu ne yazıkki sık sık uyuya kalıyorum. Dün gece beni uyarmasına rağmen uykumun geldiğini fark etmeden aniden uyuya kaldım ve sabah bana öfkeliydi. Artık soğuduğunu ve benden ayrılmak istediğini söyledi. Ne yapmam gerekiyor bilmiyorum sizce ben çok kötü biri miyim yoksa o bunu yapmakta haklı mı? Görüşünüzü bildirirseniz sevinirim… şu an ona ve kendime çok kırgınım

Kız arkadaşım uyuya kaldığım için benden ayrılmak istiyor?
Cevapla