Eski sevgiliye doğum günün de bişeyler yollanır mı?

Eski sevgilimle 3 4 ay önce ayrıldık ilk 2 ay çok ağladım çok özledim ama hayatıma devam etmiş gibi yaptım özlediğimi belli etmedim 2 ay sonra mesaj attım özlediğimi söyledim onu unutamadığımı şaşırdı ilk baş beklemediğini hayatıma devam ettiğini düşündüğünü söyledi ama eskisi gibi olamadık sonra bütün sosyal medya hesapları mı kapattım bunu ona söyledim onu görmemek için yaptığımı da üzüldü yapma gitme falan da dedi ama kapattım bir ay sonra beni aradı nasılsın nasıl gidiyor gibisinden sonra konuştuk ve bir ay geçti 2 3 gün sonra doğum günü bıseyler yapmalı mıyım evine falan çikolata pasta vb gibi şeyler yollayıp ben olduğumu belli etsem ismimi yazmadan beni sevdi değer verdi diye düşünür mü sevinir mi yollayıp yollamaama arasında kararsızım napcami bilmiyorum yollamak istiyorum aslında çünkü o da bana elinden gelenin fazlasını yaptı bana çok güzel bir ilişki yaşattı çok mutlu etti napmaliyim yardım eder misiniz özellikle erkekler :( yardımcı olabilir mi fikir verebilir mi

Eski sevgiliye doğum günün de bişeyler yollanır mı?
Cevapla