Erkekler sevgilileri veya eşleri olduğu halde neden başka kadınlara bakar?

Bir yerde duymuştum: “Eğer kadın aldatmışsa eşinden beklediklerini alamadığı, tatmin olmadığı, çaba görmediği içindir. Fakat erkek aldatmışsa sadakatsizlik etmiş ve bile isteye aldatmıştır” diyor. Siz ne düşünüyorsunuz?

Erkekler sevgilileri veya eşleri olduğu halde neden başka kadınlara bakar?
Cevapla