Sonsuz yalnızlık mı yoksa boşanma riskiyle çocuk yapmak mı?

Merhaba ben 32 yaşındayım 5 aydır evliyim. Evlendiğimizden beri sürekli olaylar oldu mesela başka kadınla yazışma vs. Belki bu sefer aklı başına gelmiştir diyerek devam ettim. Aramızda olaylardan dolayı çok kırgınlıklar oluştu.

Boşanıp yeniden düzen kurup tekrar evlensem desem yaşım 35 36 olcak belkide hiç evlenemicem bile ama ben artık anne olmak istiyorum bunu riske atmak istemiyorum.

Bi taraftan çocuk yapıyım boşanacaksam sonra boşanırım ama en azından çocuğum olur ona sarılır yaşarım diyorum. Diğer taraftan kendi anne olma isteğim için belki boşanacaksam çocuğa yazık etmiş olmayım diyorum. Yalnız biriyim kardeşimde yok arkadaşlarımda. Beni bu hayata bağlicak tek şey çocuk.

Siz benim yerimde olsaydınız ne yapardınız biraz duygularıda önemseyerek yazın lütfen. Düz mantık tabiki kendin için çocuğa yazık etme der...

Sonsuz yalnızlık mı yoksa boşanma riskiyle çocuk yapmak mı?
Cevapla