Merhaba ben 32 yaşındayım 5 aydır evliyim. Evlendiğimizden beri sürekli olaylar oldu mesela başka kadınla yazışma vs. Belki bu sefer aklı başına gelmiştir diyerek devam ettim. Aramızda olaylardan dolayı çok kırgınlıklar oluştu.
Boşanıp yeniden düzen kurup tekrar evlensem desem yaşım 35 36 olcak belkide hiç evlenemicem bile ama ben artık anne olmak istiyorum bunu riske atmak istemiyorum.
Bi taraftan çocuk yapıyım boşanacaksam sonra boşanırım ama en azından çocuğum olur ona sarılır yaşarım diyorum. Diğer taraftan kendi anne olma isteğim için belki boşanacaksam çocuğa yazık etmiş olmayım diyorum. Yalnız biriyim kardeşimde yok arkadaşlarımda. Beni bu hayata bağlicak tek şey çocuk.
Siz benim yerimde olsaydınız ne yapardınız biraz duygularıda önemseyerek yazın lütfen. Düz mantık tabiki kendin için çocuğa yazık etme der...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer