Sevgilim askerdeyken beni terk etti, bana sen benim yanımda değilsin diyordu. Onu çok özledim, ne yapmalıyım?

Sevgilim askerde 16 Ocak pazartesi günü tartsitik ondan önceki zamanlarda da tartisiyorduk sonra bana dedi sen hiç benim yanımda değilsin askerlik gibi zor yerde sen benim yanımda degilsin beni bir daha arama dedi ve telefonu kapattı geri aradığımda engellemisti 10 gün oldu çok özlüyorum ama bir daha hiç aramadım ne yapmam lazım lütfen gerçekten yorum yapın çünkü gerçekten çok seviyorum ve kalbim ağrıyor. Görüşlerinize ihtiyacım var

Sevgilim askerdeyken beni terk etti, bana sen benim yanımda değilsin diyordu. Onu çok özledim, ne yapmalıyım?
Cevapla