Aşk İlişkileri Sizce en erken evlenme yaşı kaç olmalı erkekte ve kadında? Mervee22kaya Takip Et Xper 1 Yaş: 25 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor 20 yaş çok erken mi Güncellemeler+1 yıl Benim görüşüm 24 yaş kadına 27 yaş erkeğe ideal Sizce en erken evlenme yaşı kaç olmalı erkekte ve kadında? Cevapla Evlilik Soruları Erkek Soruları Kadın Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı. Ne zaman hazır hissediyorlarsa 0 1 Yorumla Mervee22kaya +1 yıl Ben 20 de evlendim
Soulforged Takip Et Guru Yaş: 42 , eic 95% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 550 cevap paylaştı. Özel bir durum yoksa, erkek 35 kadın 30. Özel durumlarda (istenmeyen gebelik vs...) bu yaş erkek 30 kadın 25 olarak esnetilebilmeli... 1 1 Yorumla Mervee22kaya +1 yıl O yaşlar da çok geç olur bence Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl 20 yaş üniversite okuyorsanız hem okul hem evlilik zor olur şimdi sevgili kalıp üniversite okumak üniversite bittikten sonra mesleğinizi elinize alıp öyle evlenmek daha iyi olur kız ya da erkek ikisi içinde en erken 24-25 yaşları diyorum 0 0 Yorumla
David_Caine Takip Et Xper 7 Yaş: 33 , eic 80% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 427 cevap paylaştı. Erkek 30-35 normal.. kadın 25-30 arasi bence. 0 4 Yorumla Mervee22kaya +1 yıl Çok geç degilmi Yorumla David_Caine +1 yıl Erkek icin mi kadin icin mi? Yorumla Mervee22kaya +1 yıl İkisine de Yorumla David_Caine +1 yıl yani eğer ki durumları müsaitse ve kariyerlerini oturtmuşlarsa 18inde bile evlenebilirler sorun yok :)) sen ne zaman evlendin? Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Bence insana göre değişiyor. Bazıları evliliğe kendini erken yaşta hazır hisediyor bazıları. Değil. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Erken yaşta evlenip ilerleyen zamanda boşanan bikac arkadasim vardı birqz riskli sanki başta güzel gelebilir ama sonradan kafa yapilari değişebilir 0 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Bence yaşı yok20 de de evlenebilirsin 40 ta da Sana kalmış 0 2 Yorumla Mervee22kaya +1 yıl 20 çok erken mi Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Biraz erken gibi ama evleneceğin kişiyi iyi seç Yorumla
gözümKIZarıyor Takip Et Yoda Yaş: 38 , eic 90% +1 yıl sen ne zaman evlendin 0 4 Yorumla Mervee22kaya +1 yıl 20 Yorumla gözümKIZarıyor +1 yıl çok çok erken olmuş Yorumla Mervee22kaya +1 yıl Evet Yorumla gözümKIZarıyor +1 yıl pişman mısın erken evlendiğine tam gençliğini yaşama çağın çünkü Yorumla
Necro12345 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 10b cevap paylaştı. 30 yaş idealdir 0 0 Yorumla
Okan_Akarsu1992 Takip Et Master Yaş: 33 , eic 98% +1 yıl Kuduruk nesli zaptetmek zor 20 diyorum ben de 0 0 Yorumla
u tenedos Takip Et Master Yaş: 37 , eic 93% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 8,5b cevap paylaştı. 20 erken en az 25 olmalı 0 0 Yorumla
dreamliner61 Takip Et Master Yaş: 43 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 17,2b cevap paylaştı. bence erken ve 30 lu yaşlar ideal. 0 0 Yorumla
Bey_NeLmiLeL Takip Et Guru Yaş: 38 , eic 99% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Bence erken. 0 2 Yorumla Mervee22kaya +1 yıl Kaç yaş ideal Yorumla Bey_NeLmiLeL +1 yıl Askerliğini yapmış mesleğini eline almış çalışmaya başlamış...Hayatın maddi ve manevi zorluğunu göğüslemeye başladığı yaş önemli..Bu 25 'de olabilir 35 'de... Yorumla
bikebikeman Takip Et Yoda Yaş: 38 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı. 25 kadin 30 erkek 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
Ne zaman hazır hissediyorlarsa
Ben 20 de evlendim
Özel bir durum yoksa, erkek 35 kadın 30.
Özel durumlarda (istenmeyen gebelik vs...) bu yaş erkek 30 kadın 25 olarak esnetilebilmeli...
O yaşlar da çok geç olur bence
20 yaş üniversite okuyorsanız hem okul hem evlilik zor olur şimdi sevgili kalıp üniversite okumak üniversite bittikten sonra mesleğinizi elinize alıp öyle evlenmek daha iyi olur kız ya da erkek ikisi içinde en erken 24-25 yaşları diyorum
Erkek 30-35 normal.. kadın 25-30 arasi bence.
Çok geç degilmi
Erkek icin mi kadin icin mi?
İkisine de
yani eğer ki durumları müsaitse ve kariyerlerini oturtmuşlarsa 18inde bile evlenebilirler sorun yok :)) sen ne zaman evlendin?
Bence insana göre değişiyor. Bazıları evliliğe kendini erken yaşta hazır hisediyor bazıları. Değil.
Erken yaşta evlenip ilerleyen zamanda boşanan bikac arkadasim vardı birqz riskli sanki başta güzel gelebilir ama sonradan kafa yapilari değişebilir
Bence yaşı yok
20 de de evlenebilirsin 40 ta da
Sana kalmış
20 çok erken mi
Biraz erken gibi ama evleneceğin kişiyi iyi seç
sen ne zaman evlendin
20
çok çok erken olmuş
Evet
pişman mısın erken evlendiğine tam gençliğini yaşama çağın çünkü
27 üstü olmalı bence diğer türlü erken gibi geliyor
30 yaş idealdir
Kuduruk nesli zaptetmek zor 20 diyorum ben de
20 erken en az 25 olmalı
Kadın ya da Erkek 25 Üstü Olmali
bence erken ve 30 lu yaşlar ideal.
Lan o pp neeeee🤣🤣🤣
Senin evlenmeye ihtiyacin yoksanki
Bence erken.
Kaç yaş ideal
Askerliğini yapmış mesleğini eline almış çalışmaya başlamış...
Hayatın maddi ve manevi zorluğunu göğüslemeye başladığı yaş önemli..
Bu 25 'de olabilir 35 'de...
30 olmalı
Erkek 35 kadın 30
Değil
25 kadin 30 erkek
31-35
Evlen evlen