Ben Samimiyetle seçilen kelimelerin, özenle söylenen sözlerin, takip edilen miniklerin , vurguların , tonlamaların... kıymet vermenin layığını bulduğu bir çağa denk gelmeyi çok isterdim...

Ben Samimiyetle seçilen kelimelerin, özenle söylenen sözlerin, takip edilen miniklerin , vurguların , tonlamaların... kıymet vermenin layığını bulduğu bir çağa denk gelmeyi çok isterdim...

Açıklamaya katılıyorum. Ben de böyle bir çağda olmak istemezdim. İstediğim yer insanların böyle olmadığı bir çağ. Çalı çırpının bile naif olduğu, insanlarının ve havasının huzur verdiği bir dönem ¢

Bir söz var maymundan gelmedik ama maymun olma yolunda itinayla ilerliyoruz gibi. Taş devrine falan gitmek isterdim her şey daha masumane olurdu belki. Cıvık cıvık insan ilişkileri, fakir ve zengin ayrımı, çocuklarına sahip çıkamayan çıkmak istemeyen ebeveynler vs gerçekten iğrenç bir çağda yaşıyoruz
Teşekkür ederim ☺️🌸
Ben gelecek de yaşamak isterdim kesinlikle. hem teknolojinin gelişimi için hem de belki insanlar az da olsa düzelmiş olurlardı. ama yine de geçmişte yaşamak istemezdim hiç bir şekilde..
Geçen gün Müge Anlı'da izledim. Bir tane babaanne 3 tane torununa tek göz odada bakmak zorunda kalıyor. Gerçekten de bu dünyadan, bu insanlar midem bulanmaya başladı.
Cevap
6Cevap
1400-1500 yıllar amam avrupada değil yine bu topraklarda olmak isterdim her dönemin kendine özgü sıkıntıları var. o dönemde engizisyon mahkemlerinde adam yakılıyordu azıcık değişik diye :D
Sanırım 1940 larda doğanlar insana layık yaşamışlar. Aşk var edep var sevgi ve saygı hep varmış.
Çag mi kötü insanlar mı
70-90'lar arası zamanlarda yaşamak isterdim.
Bence çağ kötü değil insanlar kötü
Ya da hiç doğmasaydık daha iyiydi
Şu zaman olmayacağı kesin. Keyifli günler.
Yaşamamayı tercih ederdim
ortaçağ
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?