Tartıstıgım sevgilime paragraf yazdım yardımcı olur musunuz?

selam, salı gecesi tartıstık hala konusmadık ben hatalıyım. Aradım ama telefonu kapalı, bu paragrafı atıcam ama anladıgınız kadar bi seyler ekler misiniz sizce baska ne demeliyim.

1 gece daha aramız böyle uyudugumuz icin ozur dilerim aradım cok kez ama ulasamiyorum. sevgimden suphe ettirdigim icin ozur dilerim beni cok iyi anlıyorsun orada beni anlamıyorsun derken bazı olaylara benim tarafımdan bakmıyorsun demek istemistim. dedigin her seye de saygı duyuyorum sorgulamıyorum. tartıstıgımızda uzuluyorum, kendimi acıklayamıyorum ve otomatik ağlıyorum soyleyecegim seyleri toparlayamıyorum konusamıyorum bunun icin de ozur dilerim ama bu huyumu degistirmeye calisicam bunu hemen yapamayabilirim aramizin birbirimizi seviyorken kotu olmasını istemiyorum seni seviyorum ve sana cok fazla deger veriyorum

Güncellemeler
+1 yıl
heeeyy
Tartıstıgım sevgilime paragraf yazdım yardımcı olur musunuz?
Cevapla