selam, salı gecesi tartıstık hala konusmadık ben hatalıyım. Aradım ama telefonu kapalı, bu paragrafı atıcam ama anladıgınız kadar bi seyler ekler misiniz sizce baska ne demeliyim.
1 gece daha aramız böyle uyudugumuz icin ozur dilerim aradım cok kez ama ulasamiyorum. sevgimden suphe ettirdigim icin ozur dilerim beni cok iyi anlıyorsun orada beni anlamıyorsun derken bazı olaylara benim tarafımdan bakmıyorsun demek istemistim. dedigin her seye de saygı duyuyorum sorgulamıyorum. tartıstıgımızda uzuluyorum, kendimi acıklayamıyorum ve otomatik ağlıyorum soyleyecegim seyleri toparlayamıyorum konusamıyorum bunun icin de ozur dilerim ama bu huyumu degistirmeye calisicam bunu hemen yapamayabilirim aramizin birbirimizi seviyorken kotu olmasını istemiyorum seni seviyorum ve sana cok fazla deger veriyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer