Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar bu gün. Ona söyledim. Beni aldattığındsn haberim var diye yok öyle bie şey dedi mesajları gördüm dedim. Yemin ederim bir gecelik bir hataydı benim aşkım sensin (klasik yalanlar) bende bu evlilik biticek dedim iki çocuğa yazık yapma etme dedi kusuea bakma ben gurueumu sokakta toplamadım ben yapsam affeder misib başka erkeğin koynuna girsem desim evden gitmesini istedim
Güncellemeler
+1 yıl
Boşanıyoeuz
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Yanlış yapmış eşin , kendine güvenin varsa düşünme hemen gereğini yap. güncellemenin son satırında ki soruna ne cevap verdi?
Mesajları al mahkemede delil sun tazminati kap nosan
Aldım mesjları
Tamam kaparsin yüklü tazminatı
Cinsel hayatınız mi kötü? Çünkü adam duygusal olarak aldatma eğilimine girmemiş o tarafta sıkıntınız yok seni seviyor belli ki
İyi cinsel hayatımız ama onun gözü doymaz. Sevse başkasına sürmezfi el içi sızlardı. Senin karın cinsel hayatınız kötü diye seni aldatsa heralda duygusal olarak aldatmadı diyip sevin
O yüzden dememistim. Neyse takıl kafana göre
Yok. O yüzden dedin Allah islah etİn
Aldatmanın her türlüsü kötü sadece sana erkek mantığını anlatmak için söyledim.
Yalnız çok agresif değişik saldırgan bir tipsin.
Erkek mantığı yok. Bazı kadınlar yazıyor burds. Her istediğini yaptım cinsel hayatımız iyidir ama aldattı diye şerefsiz olan bahane buluyor kardeş
Yüzleşmen gerek
Boşanmam gerek. Yüzleşmek yerine delil toplamaya devam edidem
Seni sevse aldatmazdı , ama evindeki rahatını ailesini kaybetmek istemediği için , diğer kadina öyle diyor
Bende onu aldatıp adama kocamı seviyorum yazayım o vakit bu erkek kafası. Yuvası dağılmasın ama het istediğini yapsın tiksinç
Aynen öyle bu erkek milleti ahlaksiz
Ben onu iyi boşayıp oğullarımın yüzünü bile göstermetince öğrenir ahlakı
Kocana olan nefretine çocuklarını dahil edemezsin , onları babasız bırakma hakkın yok
Vallahi mahkeme ne kadar izin verirse bende öyle göstericem haftada bir gün veriyor genelde aldatan kocaya kusura bakmasın
Çocuklarının suçu yok ama , onların babası sonuçta , çocuklarını mahrum bırakma
Dediğim gibi mahkeme ne kadar izğb verirse
Seks yönünden zayıf mi bıraktın naptin
Ne alaka? Ben kimseyi zayıf bırakmıyorum. Ha bıraksam da bu beni aldatma hakkı vermez yarın karınız aldatırsa siz böyle bahaneler arayın
Sende bu dil varken haketmissindir kesin
Yazık
Sana yazık. Değil ama 😂
Bana ne yazık. Aldatma tazminatı alıvam boşanma tazminatı alucam iki çocuk var iyi nafaka malların yarısı bana kalıcak bana acıma ona acı. Anansını s... kicek mahkeme
Sen. Öyle san 😂
Bende hukukçuyum sen ondan almadan ben senden aldım say hakaret suçunu ablana sor Bi 😂
Sen başka bir yorumda başka şey oluyor or.. çocuğu hadi git dava aç açmazsan anan or...
Bunların hesabını vereceksin görüşeceğiz zamanı gelince
He he
zor bi durum. üzüldüm
İyi yapmışsın. Zorluk çıkarmaz umarım
Senin bu durumu bildiğini biliyor mu seninkisi?
Boşanma ama hesabınıda sor, kimse duymasın ama
Senin karın aldatınca böyle mi yaparsın ben onu bir daha asla koynuma almam elini bile turnam midem kaldırmaz
Ben boşanmış biriyim. Sana gerçekleri yazdım ama maceraya yol almışsın zaten. Buradan sana boşan perilan et mahvet diyenler daha sevgilisi dahi olmayan tipler. Sakinleşip adımlarını atman lazım,
Bildiğini biliyor mu? Yüzleştin mi?
Hayır çaktırmadkm belki fotoğraf bulurum diye. Mesajları tek tek videoya çektim
Onlar mahkemede delil sayılmıyor biliyorsun değil mi?
Bu yüzden bekliyorum ben onu affetmem
Haksızsınız demiyorum ama kötünün iyisi. O metres bozuntusuna sizi kötülememiş, sizi sevdiğini söylemiş , bunlar kötünün iyisi
Allah razı olsun. Ya gidip benle yaptığı şeyi başka kadınla yapmış ama ben karımı seviyorum demiş Allah razı olsun ne iyi eş. Arkadaşım. Yapma. Metres deidğin o kızı da kandırmış belli ki. Suçlu bu şerefsiz ben buna kocam dediğim güne lanet ediyorum. İyi falan değil. Ağzı ile kuş tutsa ben bunu affetmem geberse bi yudum su vermem k
Yok ya haklısın o konuda. Ben olsam bende affetmem. Ama bazı adamlar öteki kadına yaranmak için bir de eşini kötülüyor , zaten sevmiyorum filan diyor ya onu kasdettim. Kaodn açısından o daha travmatik. Ve şu an sen eşinin suçlu olduğunu biliyorsun. Ona maruz kalan kadınlar suçu kendinde arıyor bir de
Bazı adamları boş ver kıyas gaoma bunun yaptığı şerefsizlik bitti. Hayır bu erkek kafası zaten yuvam dağılmasın ama ben istediğimle yapatım namussuz. Onun kafasjnu kesicem
Çalışan bir kadın mısınız? Bir de kadını gördünüz mü nasıl biri?
Gördüm. Kadın işte. Nasıl biri ne? Ayrıca çalışmıyorum.
Sıradan bir kadın mı? Yoksa yollu gibi mi diye sordum. Bana neden agrasifleşiyorsunuz. Gerilmeye başladım. Size burada dertleşip yardım ı olmaya çalışıyorum, gerçekten gerilmeye başladığımı hissediyorum.
Agresif değilim aslında r farketmedim. Öyle yazdığımı. Normal bir kız. Yani abartılı bir fotosu yoktu
Gerek yok bence takilmis
Karında böule bir adamla takılırsa sen gerek yo de madem
Aynısını erkek sorsa karısı için gerek yok takılmış diyebilir miydiniz
@nurasfg karısı yarın yaparsa gerek yok der affeder arkadaş
TV de görüyoruz affedenleri
Onlarda yanlış
Çocuklar var bence üstü kapanabilir yok dersende bosanabilirsin tek sederde
Karın yapsa affeder misin çocuğun olursa cevap ver
Yorumlara sert yapmayin