İyi akşamlar 30 yasindayim 3 ay önce evlendim , daha once cok uzun suren bir iliskim olmustu birlikte iş yapiyorduk ortaktık ama bana ve aileme karşi buyuk yanlislari oldugu icin sonunda dayanamadim ayrildim bir sure daha iş icin zorunlu gorustum daha sonra baktim olmuyor iş baglantimıda kopardim maddi olarakta tamamen düşüşe gectim kredi karti borclarim vardi ve gelirim kesilmisti yeniden iş bulmam da şu şartlarda cok uzun surecekti.
Bu sürede arkadasim araciligiyla eşimle tanistim basta sadece 2 arkadas gibi konusuyorduk sonrasi ani gelisti ve evlendik borclarimi da bu sayede kapattim tamamen rahattim ama öyle degilmiş , kocamın bi işi yok ailesininden gelen parayı alıyor yani dükkan kiralari , banka hesabindaki paralarin faizi v. s neden calisayim ki diyor ve tek bir gün bile calismamis basta bunlari sorun etmesem de Şu an gozume batıyor.. Bazen eski sevgilimi aramak geciyor aklimdan hatta son gunlerde neredeyse her gün onunla calistigimiz gunler sanki daha güzeldi bilmiyorum cok mutsuzum ben mi takinti yapiyorum bilmiyorum ama psikolojim tamamen bozuk.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer