Biri ile buluşacağım yakınlaşmak için ama vicdan azabı çekiyorum ve bunu engelleyemiyorum?

Bana gelip sorsalar derim ki bunlar normal şeyler yapın gitsin ne olcak sanki ama iş kendime dönünce kötü hissediyorum o evden çıkarken bile içimi vicdan azabı sarıyor eve dönünce ailemin yüzüne bakamıyorum kendime bile bakamıyorum aynada o derece utanıyorum kendimden ama bu hisler normal aslında nasıl yenerim ben bunu
Biri ile buluşacağım yakınlaşmak için ama vicdan azabı çekiyorum ve bunu engelleyemiyorum?
Cevapla