Merhaba arkadaşlar 2 yıldır sevgili olduğum birisi var kalbim çok ağrıyor dinmesi için size sorucam cevaplar mısınız?

1.5 yıl önce otobüse bindik doluydu ben ve sevgilim ayaktaydık arkada da 4 lü kız grubu bağırışarak gülüyorlardı 2 tanesi sevgilime bakıyordu gülme olunca sevgilim oraya baktı ben de baktım sevgilim mutlu birisi zaten sinirle mi bilmiyorum mutlu oldu gibi geldi sonra kızlar indi sevgilim önümdeydi gidiyordu kızların kalktığı yere oturmak için kızlar önümüzden geçerken tuttum bekle diye kızlar gitti kulaklığını düşürmüş sanırım o bakan düşürdü bilmiyorum sevgilim onu gördü kulaklık düşmüş dedi cama doğru gidip kulaklığınız düşmüş dedi attı gülümsüyor gibiydi ben oturdum geldi sarıldı kötü anlamda yapsa ötle yapmazdı sanki vurdum ben de napıyorsun sen diye uzaklaştı modu düştü iğrenir gibi insanlık yapıp yanına oturdum bu mu cidden kızcı görüyorsun sürekli dedi 💔 abartıyor muyum sizce ya da kıskandığım için düşüne düşüne kendim mi abartıyorum bazı yerleri 😔

Güncellemeler
+1 yıl
O haklı gibi trio attı insanlık yaptım dedi
Merhaba arkadaşlar 2 yıldır sevgili olduğum birisi var kalbim çok ağrıyor dinmesi için size sorucam cevaplar mısınız?
Cevapla