1.5 yıl önce otobüse bindik doluydu ben ve sevgilim ayaktaydık arkada da 4 lü kız grubu bağırışarak gülüyorlardı 2 tanesi sevgilime bakıyordu gülme olunca sevgilim oraya baktı ben de baktım sevgilim mutlu birisi zaten sinirle mi bilmiyorum mutlu oldu gibi geldi sonra kızlar indi sevgilim önümdeydi gidiyordu kızların kalktığı yere oturmak için kızlar önümüzden geçerken tuttum bekle diye kızlar gitti kulaklığını düşürmüş sanırım o bakan düşürdü bilmiyorum sevgilim onu gördü kulaklık düşmüş dedi cama doğru gidip kulaklığınız düşmüş dedi attı gülümsüyor gibiydi ben oturdum geldi sarıldı kötü anlamda yapsa ötle yapmazdı sanki vurdum ben de napıyorsun sen diye uzaklaştı modu düştü iğrenir gibi insanlık yapıp yanına oturdum bu mu cidden kızcı görüyorsun sürekli dedi 💔 abartıyor muyum sizce ya da kıskandığım için düşüne düşüne kendim mi abartıyorum bazı yerleri 😔
Merhaba arkadaşlar 2 yıldır sevgili olduğum birisi var kalbim çok ağrıyor dinmesi için size sorucam cevaplar mısınız?
Güncellemeler
+1 yıl
O haklı gibi trio attı insanlık yaptım dedi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Bence sen haklısın seninle birlikteyken gözü başka kimseyi görmemeli
Abartıyorsun diyor herkes işte ondan sonda hiç olmadı ben de diyorum acaba o gün o kızlara da sinirlenip mi abarttım
Yani bi anlık kıskançlık duygusuyla yapmışsın belki ama bu abarttığını anlamına gelmez
Yani o an yaptım akşamına barıştık zaten hep dikkat ediyor şu an yanımda yanlış anlamiyim diye hep dikkat eder kavga etmemek için
Seni gerçekten seviyorsa dikkat eder zaten kavga etmemek için değil kaybetmemek için dikkat eder
Evet de o gün olanlar PEKİ bana insanlık ettim kızcı görme dedi
Bana sorarsan alt tarafı bi kulaklık o yüzden insanlık sana mı kaldı diyip susturman
Evet susturdum ama sorun değil insanlık yapması o kızların ona bakarken ben rahatsızken uzatması ona bakan kız düşürdü belli bilerek olamaz mı ya o olayı hayal et işte kalbim çok kırılmıştı gözlerim doldu o anki hala var içimde
Olabilir seni anlıyorum haklsın
Sence orada kızlara bilerek mi baktı yaptı. ?
Şimdi günahını almak istemiyorum ama şöyle kendimi onun yerine koyuyorum ya da aynı durumu ben şu an yaşasam eğer benm yanımda sevdiğim kadın varsa ona göre davranırım ne demek istediğimi anlıyorsun dimi
Yani o hareketleri yapmazdın
Tabikide yapmazdım
Ona güveniyorum Aldatmaz o kızlarla aynı ortamda olsa sevgilim var der onda sorun yok hatta o Aralar yüzük falan almıştık birbirimize
Ama sen de şu an yanımdaki kadın göre davranırım diyoesun haklısın ama o kızlardan sonra yanıma oturdu sarıldı mutluydu insanlık yaptım dddi ben vurunca haklı gibi uzaklaştı benden trio attı
Suçluluk psikolojisi var bilir misin
O durumda kim olsa karşısındakine sarılır sakinleştirmeye çalışır ve buna suçluluk psikolojisi deniyor 🙂
O yaptı ve suçlu binmişim gibi davrandı öyle mi
Açık konuş lütfen
Onun yaptıkları normal değil mi yani anlamadım kötü mü yapmış oldu
Gayet Açık konuşuyorum insan bi hata yaptığında beyni suçlu olduğunu kabullenir ve o psikolojiye göre davranır
O yüzden mi trio attı bana
Haklı çıkmak için mi
Abartılacak kadar kötü şey yapmamış ama kıyaslama yaparsak eğer senin yanında böyleyse şayet sen olmadığın zamanlar nasıl acaba belki sen o gün arabada olmasaydın kızın instasını numarasını vs almayacağının garantisi var mı
Kütfen şöyle konuşma aldatmadı hiç yapacağını da sanmıyorum güveniyorum ama abartı kıskançlığım var bunu biliyorum
Peki sustum
Onu tanıyan insanlarla da bu konuyu konuştum aldatır mıydı orada diye saçmalama o yapmaz seviyor seni dediler güvenmiyor musun dediler
O kadar abartmaz o konu da henfikirim
benim cinsimi benden iyi mi tanıycan 🙂
Yapardı yani 💔
Eee madem sen böyle eminsin sorun yok o zaman
Sadece gerçekten seven (adamlar) yapmaz
Kalbim ağrıyor şu an hem de çok
Bu söylediğinden sonra nasıl devam edicem
Amacım sizi üzmek falan değil ama herkes duymak istediğinizi söyler benim söylediklerim olmayaabilir ama kötü ihtimalleri de göz önünde bulundurmak lazım zira daha sonra çok daha üzülüyor ve çok daha pişman oluyor insan
1.5 yıl geçti üzerinden ama Allah’a şikür aldatılmadım el üstünde tutuldum sorun olmadı otobüse bindim hep dikkat eder baktığı yere diğer konularda da olmadı o gün kavga edince konu kapandı
Ama az önce dediklerin aklımdan çıkmicak acıyor şu an içim
Dediğim gibi yanılabilirim ama demek istediğim acı gerçek olan ihtimalleri unutmamak lazım
Çok haklısın her zaman tam güvenmek olmaz
Ama bana şunu diyebilir misin peki cinsimi benden iyi mi tanıyacaksın dedin ya beni severken yapar öıydı o gün orada ben beni sevdiğini biliyorum onda eminim 🥺
Açık konuşmam gerekirse yapmaması için seni gerçekten çok sevmesi ve aynı zamanda iradesi çok sağlam olması lazım zira kadınlar iradesi zayıf olan erkekleri çok çabuk kandırabiliyor
Sağlam bence yoksa o günden sonra kırk defa aldatırdı annesi vefat etti çok oldu onun Üzerine yemin etti yapmadım bakmadım insanlık ettim kahretsin dddi annesinin üzerine bi erkek yemin eder mi?
ALDATMADIM hiç diye de yemin etti ağlaman sinirlendiriyor beni ağlama güçlü dur karşımda dedi
Ben üni okuyorum başka şehire gidiyorum kıskanır ama hep salar beni o bilmeden de arkadaşlarımla oturduğum var ama ben fazla kıskanırım o anı ben yapsam kızmazdı bana erkeğe kulaklığı atsam uzatmazdı
Belki sinirlenirdi ama uzatmazdı güveniyor çünkü bana o gün yanımda birini görsen de o değil demen lazım bana güven bir şey olursa önce sor dedi
İradesi sağlamsa yapmaz zaten öyle bişy olsa eninde sonunda bi gün ortaya çıkar ama işte insan o zaman kaybettiği zamana üzülüyor
İnşallah üzülmem 😔
Umarım 🍁
Vefat eden annasıne yemin etti yalan söyler mi sence 🥺
Sen olsan söyler misin böyle yalan
Öncelikle beni karıştırma lütfen
Zira Bn olsam böyle bi durum yaşanmazdı zaten
Şimdi karşı tarafı tanımadığım için kestiremiyorum net günahını da almak istemiyorum bi yandan da dediğim gibi suçluluk psikolojisi ile insan. Bazen herşeyi yapabiliyor
Teşekkür ederim
Rica ederim iyi günler
Bana abarti geldi orali olmasan konu bu kadar abartilmazdi
Ben mi abarttım o mu ya kıza baktıysa gülümsediyse o kızın kulaklığı gülerek attı 😔 yanıma oturdu bir de gülerek insanlık yaptım diye o haklı gibi trio attı
Senin kiskanccligin anca seni yorar
Sevgilinden suphe ediosan guven sorunu yasiosundur bakti bakmadi mevzusu degil e o zaman sen hic dizinin dibinden ayirma mazallah her bhok basina gelir
Ya öyle demek istemitorum ki ben fazla kıskancım ama o kızların öğle bağırarak gülmesi sevgilimin dönmesi kulaklıklarını gülerek atması bence erkekler ne kadar durgun ve düzgün kız istese de çirkeflere bakar gibi duruyor o kızlardan sonra ben istesem de öyle kız olamadım olmalıyım sanki
Sen kendini begenmiosan degistir mevlana nin da dedigi ya oldugun gibi ya da gorundugun gibi ol
Allahım içindeki şu olayı alsa çok mutlu olucax 💔
Bi akrep olarak ben bile bu kadar takintili degilim
Tamam teşekkür ederim
Profil ismin cok hos bu arada Rahmetli anneme de boyle seslenirlerdi
Allah rahmet eylesin
Teşekkür ederim
Takma bu kadar kafaya aşırı kıskançlık bu 😄
Kulaklığı atması insanlık yapması mı kalbim acıyor o kızlara güldü diye g💔
Bence bu senin aşırı kiskancligindan
Tamam teşekkür ederimm
Önce Türkçeyi öğrenmelisin.
Türkçem iyi
Abartıyorsun bence
Ya kıza gülümsendiyse 😔 kalbim ağrıyor aldatmadı hiç onu biliyorum ama işte 😔
Bir kaç yıl daha düşün bence
Ya abartıyor muyum geçen ay ayrıldık sürekli kızcı görüyorsun dedi ağladı ayrıldı
Bişey diyemiyorum benim kafa basmıyor böyle işlere
Erkeksin ama sen olsa. O kulaklığı atar mıydın kızlara
Ben normal değilim ama adam birine düşürdüğü birşeyi iade etmiş bunda ne var Allah aşkında 1.5 yıl geçmiş üzerinden
Evet ama güldü 💔 yanıma oturdu gülerek sanki insanlık yaptım sadece der gibi yanıma oturdu sarıldı vurdum ben de kızdı bana insanlık yaptım kız mı istiyorum ben seninle sevgiliyim dedi kafam karıştı
Gerçekten 1.5 yıldır bunu düşünüp dert ediyorsan çocuk çok bile dayanmış.
Ya ama baktı mı kızlara? Ya kızlar dikkat çekti ben de baktım o konu da ama ben döndüm o PEKİ döndü mü bilmiyorum yerine oturduk kulaklığı attı insan abartırda bu kadar değil o an keşke orada olan biriyle konuşsam 😔
İlişki bitmiş düşündüğün detay 1. 5 yıl öncesi
Sevgiliyiz şu an
2 yıldır sevgiliyiz
Daha fazla görüş paylaşmak istemiyorum ☺️ iyi günler
İlişki bitmiş dedinnnn
1 ay önce ayrıldık dedin.
2 hafta ayrı kaldık ben kızcı gördüğüm için onu çok abarttım o olaydan sonra hep kıskandım kısıtladım barıştık sonra
Tamam, kapat konuyu, bunaltma adamı, bir hatasını daha görürsen ona göre tavır alırsın. Adamı sen tanıyorsun biliyorsun biz değil.
Ya diğer yorumu gördün mü belki otobüste olmasan numarası alırdı diyor 💔
Bu kafayla kimse seni mutlu edemez. İhtimaller hep olacak kimsenin aklını beynini açıp içine bakamazsın.
Nasıl davranmalıyım şu an
Güvenmiyorsan, halen şüphe devam ediyorsa uzatmanın anlamı yok 1.5 yıldır geçmeyen geçmez
Çok haklısın ama İŞTE
1.5 yıldır öyle hatası olmadı bir daha
Gereksiz tavır
Abarttım mı ben