Kalbim çok acıyor napmam lazım söyleyin lütfen?

Merhaba. Dert yanmak istiyorum dinlemek tavsiye vermek istemeyen yazmasın lütfen. Annem ve kardeşim yüzünden psikolojik sorunlar yaşıyorum. 18 yaşındayım kardeşim 13 yaşında. Sürekli kavga ediyoruz. Sanki benim abimmiş gibi beni dövüyor bende doğal olarak ona vuruyorum eli aşırı ağır babam bile öyle vurmadı hiç bana. Bende bağırıyorum tepki veriyorum. Sonra kardeşim ağlayıp zırlıyor. Kabak bana patlıyor. Çok edepsizsin diye habire beni suçluyor annem. Sonra bizle vakit geçirmiyorsun diye bana kızıyorlar. Vakit geçirince beni dışlıyorlar. Annemle kardeşim üzerime üzerime geliyor aynı anda. Evden kaçanlara kızardım ama hak veriyorum. Sonum kötü olacak gerçekten. Aşırı yoruldum. Sadece genç yaşımda yıpranıp gidiyorum. Annemi öpsem beni itiyor uf bir dur ya diye. Ama kardeşimle kedi gibi. Üvey gibiyim yani. Ne yapmam lazım 😭. Kalbim çok acıyor çok yoruldum bana akıl verin lütfen lütfen 🥺

Kalbim çok acıyor napmam lazım söyleyin lütfen?
Cevapla