Fotoğrafıma bakıp olumsuzum demesi ben nasıl davranmalıyım?

Arkadaş vasıtasıyla tanışacağım cocuk benim fotoğrafımı görmüş benim için olumsuzum demiş. aslında bende çocugu beğenmemiştim ama yasımdan dolayı bi görüseyim ne kaybederim dedim. gayet güzel bi kız olmama rağmen çocugun olumsuz olması beni hem sinir etti hemde özgüvenimi kırdı.

Fotoğrafıma bakıp olumsuzum demesi ben nasıl davranmalıyım?
Cevapla