Kız arkadaşımı çok özlüyorum çok kötü şeyler yaşadık ne yapmalıyım?

Merhaba arkadaşlar, geçen sene Nisan ayı gibi aynı fakülteden bir kız ile bakışıyorduk aynı fakültedeydik laf attım konuşmaya başladık meğer kız beni çok önceden fark etmiş benim ismimi sosyal medya hesaplarımı bulmaya falan çalışıyormuş neyse sonra buluştuk muhabbet ettik ve ben kıza maalesef ki fb olarak yaklaştım yani ilk başta amacım oydu samimi olduk bana aşırı değer veriyordu hediyeler jestler gerçekten bana sevgiyi hissettiriyordu benim görüşlerim değişmeye başladı hoşlanmaya başladım ciddi ilişki istemiyordum çünkü son ciddi ilişkimdeki kız bana nankörlük yapmıştı bunu onada anlattım daha sonra ten uyumumuzunda çok iyi olduğunu fark ettik her şey mükemmeldi onunla kahve içmeye gidiyorduk hediyeleşiyorduk arkadaşımla tanıştırdım sonra dönem bitti. Vedalaşırken çok ağladı bana seni seviyorum dedi ben söyleyemedim hem daha emin olamadığımdan hemde okul kapanıyordu arada 4 aylık bi süre var uzak kalırız diye neyse flört şeklinde devam ettik ama onun psikoloji yavaştan bozulmaya başladı fb olarak gördüğümü düşünüyordu evet ilk başta öyleydi ama daha sonra işler değişti bunu ona defalarca anlattım neyse yaz oldu memleketine gidince iyice işler kopmaya başladı ve psikoloji bozuldu bunu ilişkiye yansıttı ben de bitirme kararı aldım sonra birbirimize göndermeler falan atıyorduk ben aradım 1 saat konuştuk yanına geliyim (farklı şehirlerdeyiz) konuşalım halledelim dedim ama işe yaramadı öyle geçti gitti neyse okul açıldı ben başka biriyle konuşuyorum okuldan ama öylesine onunla hala bi yüzleşme olmadı ve en sonunda oldu konuştuk ağlamaya başladık sonuç yine hüsrandı yine aynı şeyler olucak yine biticek kafasına girdi ben iyice delirmeye başladım başka kızlarla konuştum sonra konuştuğum kızlardan biri benimle ilgili twett attı bu da onu gördü ve her yerden engelledi durumu anlattım ama inanmadı senin her şeyin yalanmış aşkına inanmıyorum dedi inanması için her şeyi yaptım üstüne gittim seni seviyorum dedim inanmıyorum hissetmiyorum dedi hissetmicem dedi doğum günü geldi hediye aldım (bunların hepsi 1 ay içinde oldu bu arada) daha sonra yüz yüze konuştuk yine bana saygısızlık yaptı geçer ya unutursun beni dedi benim yanımda başka erkeklere falan baktı ben sinirlendim tabi dalga geçti alay etti benimle kalbimi kırdı o kadar şey yapmama rağmen laflar soktu çok üzdü beni bende bıraktım bazı sosyal medyalardan çıkardım niye çıkardım falan yazdı bende çıkardım işte dedim tamam dedi 1 ay sonra benim fakültemde çok sevmediğim bunu onunda bildiği aynı zamanda sevmediğim arkadaşım vardı gitmiş onlara enes şöyleydi sizin arkanızdan konuşuyodu enesin anne babası ayrıydı ben mi ayırdım ya diye küfür etmiş beni düşmanlarıma kötülemiş bu durumu duydum çok sinirlendim ev arkadaşımı gönderdim konuşması içim konuştu niye böyle yaptın demiş kız da enes benim arkamdan onlara fb diye anlatmış işte enesin konuştuğu başka kızlar varmış benim zamanımda (öyle bi şey olmadı) bende bunları yaptım demiş ev arkadaşım da cevabını vermiş bi daha muhatap olmayın demiş gelmiş

Kız arkadaşımı çok özlüyorum çok kötü şeyler yaşadık ne yapmalıyım?
Cevapla