Kız arkadaşımı çok özlüyorum zor durumdayım açıkcası ne yapıcam ben?

Sevgilim çok özlüyorm engelleri var günde 1 saat ancak konusuyoruz eskiden öyle degıldi ama şimdi annesi babası vs çok kızıyor telefonla ugrasmasına giricek diye uyumuyorum bile onu beklıyorum 1 saat bile olsa sesini duyamasam bile. Zor durumdayım açıkcası ne yapıcam ben? Haftada bir görüşüyoruz oda 20dk :/ Özlemden ağladıgım bile oldu okadar zor ki.s
Kız arkadaşımı çok özlüyorum zor durumdayım açıkcası ne yapıcam ben?
Cevapla