Her konuştuğunuz kişiyle neden karşılıklı görüşme çabasındasınız
Daha tanışalı 2 dk olmadan buluşalım mı? denmesi
Her konuştuğunuz kişiyle neden karşılıklı görüşme çabasındasınız
Daha tanışalı 2 dk olmadan buluşalım mı? denmesi
Ön yargıları vardır. çünkü bazıları gerçekten kötü düşünceli oluyor yani her konuştuğu kıza kötü gözle bakıyor asıl amaçları da zaten bu kızları elde etmek yani iki yüzlülük yapıyorlar. birde üzerine kızı suçluyorlar. bu tarz kişiler ile bence görüşmemeniz daha iyi olur. çünkü hiç bir şekilde güven olmaz bu tarz insanlara. her şey gönlünüzce olması dileği ile...
yani adam sonuç odaklı yaşıyor demekki ne diyebiliriz ki belki de siz birazcık görüşme skalasındaki erkeklere karşı birazcık daha seçiçi davranabilirsiniz sanki diye düşündüm bende
Cevap
16Cevap
2 saat filan olsa neyse de iki dakika abartı
Sizde yakisikli erkege aynisini diyonuz burdaki fark ne
buluşalım mı demek sen yollusun mu demek:) değişik bir anlayış şekln var
Her buluşmak isteyen erkeğin sizin yollu olduğunuzu düşündüğünü mü saniosunuz
Enteresansal
Yanlış bildiğin yolda; hеrkеslе yürüyеcеğinе, doğru bildiğin yolda; tеk başına yürü…
Güzel bir soru ama bu ortamı yaratan da siz kadınlarsınız 😉
Buluşalım desen buluşmaya cesaret edemezler.
Niye vakit kaybetsinler?
2 dk çok değil mi
Insanin zikri ne ise fikri de o olur derler
Ee biz ne diyelim şimdi.
İyiki sizi evine davet etmemiş.:D
Ben sizin bildiğiniz kadınlardan değilim demedin mi.:D
Kafa kötu kafa
Cahil kesimler var
Yani haklisin
Hahaha aynen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?