22 yaşındayım hiç sevgilim olmadı. Bu zamana kadar her şeyimi kendim aldım. Ben ezik miyim?

Güncellemeler
+1 yıl
Mesela soruyorlar niye sevgilin yok cevap veremiyorum. Çirkin olduğumu düşünmeye başladım artık. Hep her şeyimi kendim alıyorum hatta bir keresinde kendime çiçek sipariş ettim o derece. Kimseye ihtiyacim yok denecek kadar ayaklarim yere basıyor ama mutlu olmak istiyorum 😞
22 yaşındayım hiç sevgilim olmadı. Bu zamana kadar her şeyimi kendim aldım. Ben ezik miyim?
Cevapla